«Україна — мій другий дім», — каже зірковий Володимир Віардо. Звідки ж у нього витоки такої синівської любові до України? Музикант пояснює це так: «Коли мені виповнився один рік, мою бабусю посадили у сталінську тюрму, і моя мама мусила возити їй у в'язницю їжу, а мене відправили у Запоріжжя до бабусиної сестри. Там я навчався у школі до 14 років. І я з української мав тверду «п'ятірку», а з російської — «четвірку». Тож, Україна для мене — другий дім. Я хочу завжди підтримувати з нею творчі стосунки. Мені не шкода витрачати на це свій час і сили».
— А Володимир Віардо часом не родич видатної співачки Поліни Віардо?
— Мені часто ставлять це запитання першим. Я дійсно родич Поліни Віардо по її кузену. Але сім'я Віардо у Парижі мене не визнає через матеріальні труднощі. Та я від цього зовсім не потерпаю.
Володимир Віардо — людина трагічної і водночас щасливої долі. Трагічної — бо внаслідок конфлікту з колишнім КДБ йому не дозволяли записувати ту музику, яку хотів, не дозволяли виїжджати на гастролі, куди хотів. З цієї причини він поїхав до Америки, де понад 15 років викладає у Північному Техасі (США). А ще багато концертує, виступаючи з найвідомішими оркестрами світу. Його ім'я внесено до переліку кращих професорів Сполучених Штатів Америки, хоча він також викладає у Лісабоні, Москві, Парижі.
Володимир Віардо — видатний піаніст сучасності, він яскравий представник російської фортепіанної школи, бо музичну освіту здобув у Московській державній консерваторії імені П. І. Чайковського у чудового педагога — професора Льва Миколайовича Наумова. Уроки педагога не пройшли даремно, бо молодий піаніст почав успішно завойовувати музичний олімп: йому належать великі творчі перемоги на міжнародних конкурсах у Парижі, США, Росії. І ось Володимир Віардо знову виступає перед київськими меломанами в Колонному залі імені М. В. Лисенка Національної філармонії України. У першому концерті, який відбувся 13 квітня, піаніст запропонував сольну програму за творами К. Дебюссі і С. Прокоф'єва. А 17 квітня Володимир Віардо з'явиться перед слухачами у двох іпостасях — як диригент і соліст. Симфонічний оркестр філармонії під орудою маестро виконає Сонату № 2 для фортепіано сі мінор Д. Шостаковича, яку він сам переклав для симфонічного оркестру. А в другому відділі сяде за рояль, і в зал полинуть Варіації на тему Паганіні для фіортепіано з оркестром В. Лютославського і Концерт для фортепіано з оркестром № 1 соль мажор М. Равеля (диригент — Микола Дядюра).
На запитання, яке враження в маестро від київського слухача, він щиро сказав:
— У вас завжди можна визначити, хто із присутніх у залі є родичем виконавця по кількох вигуках «браво» (сміється). А те, що загальна атмосфера відзначається абсолютною щирістю, — це мені підказує шосте чуття. Київська публіка не те щоб розумна, швидше — сердечна, що набагато важливіше. Я кожного разу відчуваю до себе персональну увагу.