Ворожiння на кавовій гущі

Ворожiння на кавовій гущі

Традицiї кавопиття iснують в Українi вже три столiття, вiдтодi як галичанин Кульчицький завiз iз Туреччини мiшок не вiдомих українцям зерен. Та, на моє глибоке переконання, поголовну моду на каву в Україні ввели бразильські та мексиканські серіали. Наскільки пам'ятаю, ніхто з героїв «мильних опер» ніколи нічого не їв, принаймні це не потрапляло до об'єктива, натомість каву пили цеберками. Тому і кава у нас стала популярною, на честь серіалів, бразильська. А коли Україна навчилась знімати своє «мило», вирішила відкрити «зелену вулицю» вітчизняній каві. Причому досить варварськими методами. Так, наприкінці березня великі «любителі» вітчизняної кави з народних депутатів вирішили перекрити кисень імпортерам цього напою, оформивши свої рекомендації в законопроект під назвою «Про внесення змін і доповнень до Митного тарифу України». Аякже, вони ж мають змогу привозити собі якісну каву з-за кордону!

Фуа-гра по-українськи *

Фуа-гра по-українськи *

Гусячу печінку в натуральному вигляді в Україну завозять невеликими партіями з-за кордону, зокрема з Угорщини та Франції (тільки там з-поміж усіх країн Старого континенту виробляють цей визнаний у середовищі гурманів делікатес), тому елітний харч зазвичай потрапляє у рот вітчизняним владцям та багатіям. Порушити їхню монополію на гусячу печінку взялися снятинські птахівники. Очікується, що наприкінці квітня з Угорщини на Прикарпаття за вже проведеною передоплатою завезуть першу партію гусенят добового віку. Для їх комфортного проживання місцеві умільці відремонтували і переобладнали приміщення колишніх занедбаних колгоспних стаєнь.

Плюс «автобусизація» всього села

Плюс «автобусизація» всього села

Пам'ятаєте, як у казці про Червону Шапочку дівчинка йшла до бабусі через ліс? Звичайно, Шарль Перро не навмисне примусив маленьку дівчинку крокувати пішки кілька кілометрів, адже за його часів автобусів не було. Зараз транспорту на вулицях міст повно, натомість сільські дівчатка все одно ходять навідувати своїх бабусь пішки, адже в селах транспортні комунікації часто ще й досі в зародковому стані. Річ у тім, що зараз перевезення пасажирів у сільській місцевості є збитковими і комерційно непривабливими через усілякі пільгові перевезення. Про це на нещодавній колегії в Мінтрансі повідомив міністр транспорту Георгій Кірпа. Держава зобов'язує перевозити пенсіонерів, інвалідів та інші категорії пільговиків безкоштовно, тоді як компенсує з бюджету витрати в середньому всього на 40 відсотків від потреби.

Всі статті рубрики