Багатьох телевізійників глядач знає лише за картинкою на екрані. Подружжя Захарових з когорти таких невидимок. І Євген, і Ольга спочатку працювали на «плюсах». Керівник компанії «1+1 відео дизайн» Ольга Захарова 12 років створювала арт–службу «1+1», Євген був промо–директором цього каналу, допоки його очолював Олександр Роднянський. У 2008–му Захарових, як і багатьох із команди першого власника «плюсів», «попросили піти». Відтак Євген став керівником відділу промо та дизайну ICTV, «1+1 відео дизайн» Ольги пішов у вільне плавання і працював з багатьма вітчизняними та російськими партнерами, примножуючи чисельні нагороди за професіоналізм. Приклади роботи команди Ольги Захарової, що спеціалізується на розробці та виробництві дизайнерських рішень для теле– та кіноіндустрії, — у «Фабриці зірок–3» на Новому каналі, ток–шоу «Я так думаю з Анною Безулик» на «5–му каналі», «Козирному житті» на ICTV; у телефільмі «Дот», знятому спільно «Ілюзіон–фільмом» і «Інтер Медіа Продакшеном», від «1+1 відео дизайн» — початкові титри та спецефекти.
У лютому подружжя Захарових змінило місце роботи. І Ольга, і Євген працюють у «Національній медійній групі» в Росії: вона — директор зі стратегічного маркетингу, він — відповідальний за ефірне промо, інтернет і зовнішню рекламу петербурзького «Пятого канала» і «РЕН ТВ», що входять до складу «НМГ». До речі, з «Національною медійною групою» співпрацює й екс–генеральний директор «плюсів» Олександр Роднянський, якому, за чутками, навіть пропонували очолити цю медіаструктуру.
Євдокія ФЕЩЕНКО