Цього року на найпопулярнішому ралірейді дорогами Аргентини й Чилі їхала українська команда, про що «УМ» детально розповідала. Повернувшись на Батьківщину, пілот і директор «стайні» Sixt Ukraine Вадим Нестерчук розповів журналістам деякі подробиці своїх пригод на «Дакарі».
Виявляється, екстремальні умови спекотної пустелі настільки впливають на учасників, що інколи в запалі боротьби вони забувають про тривіальні речі, як, скажімо, необхідність заливати оливу в двигун. Українські гонщики не очікували, що мастило кипітиме, хоча температура повітря сягала 50 градусів за Цельсієм. Власне через це двигун «Міцубісі» вийшов з ладу й автівка не могла продовжити шлях на восьмому етапі. Наш екіпаж пропустив кілька контрольних точок, через які мав проїхати, тому його й дискваліфікували.
Розповів Нестерчук і про попередні проблеми. Через те що машину неправильно транспортували, ще перед стартом у позашляховика виникли негаразди з коробкою передач, акумулятором і гальмами. Тож завершити для себе «Дакар» Sixt Ukraine могла вже в перший день гонки. Але спортсменам пощастило замінити зіпсований акумулятор на… куплений у глядачів. Хоча насправді це заборонено. Пан Вадим жартує, що за потреби міг би розповісти історію, як випадково знайшов акумулятор у кущах.
Крім того, наша автівка пережила на третьому етапі аварію: французи не поступилися дорогою на вузькій і слизькій після дощу трасі в горах. Не мав належного досвіду штурман росіянин Євген Павлов. Нестерчук на майбутнє шукатиме йому заміну.
Поки що найближча мета української команди — просто досягти фінішу. Натхненник Sixt Ukraine вірить, що вже в 2011 році «Дакар» йому підкориться, і пілот зможе передавати знання своїм наступникам. Бо утримувати власну команду — непросто і з психологічної точки зору, і з фінансової.
Попри невдачу з «Міцубісі», Нестерчук радіє, що український прапор на фініш привезли колеги по «стайні» — французи на вантажівці «Мерседес». Тепер черга за легковим авто.