Політ агітації

Політ агітації

Старші журналісти і ті, яким випало навчатися на журфаці в міжсезоння між загниванням соціалізму та перебудовою, добре пам’ятають одну з основних тез марксистсько–ленінської теорії про засоби масової комунікації, які є одночасно джерелами інформації, пропаганди та агітації. Якщо абстрагуватися від колишньої ідеологічної основи визначення та сучасних демократичних декларацій про об’єктивність у ЗМІ, варто визнати: пропаганди й агітації у цю виборчу кампанію — особливо на телебаченні — було більше, ніж інформації.

Самі, любі, самі!

Самі, любі, самі!

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Узявши участь у зйомках української версії шоу «Інтуїція», старт якої відбувся 8 січня на Новому каналі, вже наступного ранку я мав усі підстави заперечувати українським снобам, які переконані, що «ящик» в Україні нормальні люди не дивляться. Мені дзвонило з десяток нормальних людей, котрі спеціально ввімкнули Новий, аби подивитися розважальне шоу, і випадково побачили серед учасників другого плану мене, свого доброго знайомого.

Всі статті рубрики