Святковий проект, який глядачі державного каналу зможуть дивитися майже півтори години до опівночі та ще близько трьох опісля, має назву «Новорічний вогник». Із програмою, з якою багато років поспіль жили перед телевізором радянські глядачі, — «Блакитним вогником», що й донині зберігся на російському телебаченні, — проект нашої «першої кнопки» не сплутаєш. Бо співатимуть українські зірки і зірочки, у репертуарі яких — дві третини україномовних пісень. І ведучі Марія Орлова та Тимур Мірошниченко говоритимуть українською мовою не так, як Іван Ургант у новорічному гумористично–пародійному проекті каналу ICTV «Велика різниця по–українськи».
На колишньому УТ–1 у новорічну ніч не з’являться Руслана, Ані Лорак, Олег Скрипка — їхню відсутність пояснюють передвиборчою зайнятістю. Продюсер проекту, керівник продакшену «Вітер–груп», який, зокрема, знімає «Фабрику зірок» для «Нового каналу», Геннадій Вітер розповідає, що ніяких гонорарів учасникам новорічного телеконцерту ніхто не виплачував, бо участь у проекті — взаємовигідна співпраця і для каналу, і для виконавців.
Команда Першого Національного не відійшла від усталеного формату «Блакитного вогника», де гості передачі сидять за столом, слухають пісні і вітають одне одного, а заразом і телеглядачів із Новим роком. Усе це відзняли стаханівськими темпами — за один день у столичному клубі Freedom. Ще один день — уже у студії телеканалу на Мельникова. Перебивками для блоків пісень будуть пророцтва на наступний рік від небесних зірок, тобто гороскопи.
«Робити проект для державного каналу фінансово не супервигідно, — каже Геннадій Вітер. — Проте, по–перше, ми отримали можливість реалізувати свої ідеї. Може статися, залежно від успіху «Новорічного вогника», ми робитимемо подібні проекти раз на місяць чи кілька. По–друге, це новий досвід роботи на каналі, який має практично 100–відсоткове покриття. Не секрет, що УТ–шка має сильну базову школу. Тому нам було чому повчитися».
У новорічну ніч побачимо, наскільки вдалим результатом стала співпраця консервативного за визначенням державного каналу і продакшену, який створює рейтингову комерційну «Фабрику зірок».