Про «інь» та «янь»
Український телевізійний простір поступово сегментується. Після появи каналів «за інтересами», як то музичні, спортивні, кулінарні та автомобільні, можна тепер сміливо говорити про «чоловічі». Найпершим про орієнтацію на глядача, а не на глядачку, заявив НТН, чий контент півтора року тому змужнів до такого ступеня, що Всеукраїнська громадська організація «Телеглядацька асоціація батьків України» виступила із критикою на адресу цього телеканалу. Зокрема, предметом для нарікань стала програма власного виробництва «Найвідоміші українські маніяки»: ті, хто говорив від імені всіх українських батьків, пропонували НТН узагалі відмовитись від виробництва цього проекту, цитата, «з метою захисту населення від небезпечної, на думку громадськості, інформації та позитивного іміджу України в очах іноземних туристів».