Комірчина для дитини

Комірчина для дитини

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Подружжя Зураба та Тетяни Еджибіа, яке виховує шестеро дітей, ще рік тому отримало простору квартиру у столиці. На конкурсі Світлани та Віталія Білоножків, у Палаці «Україна», київська міська мерія вручила документ на нову оселю, оголосивши про свою доброчинність на всю державу. Але квартиру не дала. Сім’я і нині тісниться на 13 метрах житла.

Подумай над важливим!

Подумай над важливим!

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Сьогодні в Україні замовником соціальної реклами є переважно держава, стверджують експерти. І ця ситуація суттєво відрізняється від світової, де таку рекламу замовляють громадські організації та фонди. Виправити стан справ у державі спробував IV Національний фестиваль соціальної реклами. Серед його цьогорічних нововведень — додаткові номінації: державна соціальна реклама, соціальна реклама фондів і громадських організацій та соціальна журналістика. Окрім конкурсної виставки зовнішньої реклами, підбірки соціальних статей та non–stop демонстрації аудіо– та відеореклами, упродовж фестивалю була передбачена лекційно–дискусійна програма. Щоправда, відвідувачів та учасників дискусій не надто було багато. Організатори пояснюють: наша громадськість ще не дуже цікавиться соціальною рекламою. Проте в деяких країнах вона навіть приносить прибутки. «У світі існують різні погляди на те, якою має бути соціальна реклама. У Великобританії вона платна і діє за принципом комерційної реклами; у США — ця реклама безплатна, і мені така схема для України ближча», — говорить Едуард Андрійченко, директор РА «Україна—Арт».

Всі статті рубрики