Упевнена перемога
Позавчора в Марина–Бей упевнено переміг минулорічний чемпіон Льюїс Хемілтон. Здобувши «поул» за результатами кваліфікації, британець без проблем доїхав до свого другого титулу в цьому сезоні. Конкуренцію йому мав би скласти «редбуллівець» Себастьян Феттель, котрий стартував із другої позиції, але по ходу перегонів на німецького пілота наклали штраф за перевищення швидкості при виїзді з піт–лейну, і Себ задовольнився підсумковим четвертим місцем. Натомість на п’єдестал до Хемілтона піднялися несподіваний Тімо Глок із «Тойоти» та — вперше в цьому сезоні — іспанець Фернандо Алонсо, який доїжджає останній сезон у складі «Рено» й подумки вже сидить у кокпіті «Феррарі».
Лідерам у Сінгапурі не завадили ані машина безпеки, ані уламки, що лишилися на трасі після аварії за участі Адріана Сутіла й Ніка Хайдфельда. Німець із «Форс Індії», зрізаючи на 20–му колі траєкторію для обгону Хайме Альгерсуарі («Торо россо»), просто не помітив свого співвітчизника з команди «БМВ–Заубер» і протаранив його болід. На питання, чи вживатиме БМВ якісь заходи стосовно Сутіла, Хайдфельд відповів: «Можливо, ми спробуємо знайти для нього мізки». А ось адміністрація «Ф–1» оштрафувала Адріана на 20 тисяч доларів.
Лідери сезону зі «стайні» Росса Брауна хоч і невдало провели кваліфікацію, приїхали на фініш в середині очкової зони. Причому Баттон цього разу був значно вправнішим за бразильського партнера, збільшивши відрив у загальному заліку перед останніми трьома етапами.
Наступної неділі в Японії Дженсон Баттон може оформити чемпіонство, якщо набере на п’ять очок більше, ніж Баррікелло.
Жорстке покарання за навмисну аварію
Навіть цікавішою, ніж ця гонка, була історія зі з’ясуванням обставин скандальної аварії на «Гран–прі Сінгапуру» 2008 року. Нагадаємо, тоді тут переміг Фернандо Алонсо. Але, як виявилося, зробив він це завдяки нечистій грі своєї команди, котра підлаштувала аварію другого пілота — Нельсона Піке — з конкурентами іспанця.
Піке виперли з «Рено» посередині нинішнього сезону, й після цього він розповів усьому автомобільному світові про підступну комбінацію річної давнини. Відтак рішення щодо винних у такій ганьбі минулого тижня ухвалювала Всесвітня рада ФІА на своїй позачерговій сесії.
Піке–молодшому заздалегідь пообіцяли недоторканність, Алонсо також уник якихось санкцій, а найбільше постраждав гендиректор «Рено» Флавіо Бріаторе: його назавжди усунули з автоспорту. Власне команду «Рено» дискваліфікували на два роки умовно («стайня» змагатиметься до наступної провини).
Через цей скандал контракт із «Рено» достроково розірвали два провідні спонсори, зокрема голландський банк ING. А Фернандо Алонсо присвятив своє позавчорашнє третє місце саме колишньому босові Бріаторе.
ТАБЛО
Чемпіонат світу. 14–й етап. «Гран–прі Сінгапуру» (траса «Марина–Бей», 309,087 км, 61 коло)
Залікова вісімка: Хемілтон («Макларен») — 1:56.06,337; Глок («Тойота») — відставання 9,634; Алонсо («Рено») — +16,624; Феттель («Ред булл») — +20,261; Баттон — +30,015; Баррікелло (обидва — «Браун») — +31,858; Ковалайнен («Макларен») — +36,157; Кубіца («БМВ–Заубер») — +55,054.
Загальний залік: Баттон — 84, Барріккело — 69, Феттель — 59, Уеббер («Ред булл») — 51,5; Райкконен («Феррарі») — 40, Хемілтон — 37, Росберг («Уїльямс») — 30,5; Алонсо — 26, Глок — 24, Труллі («Тойота») — 22,5; Масса («Феррарі»), Ковалайнен — 22, Хайдфельд («БМВ–Заубер») — 12, Кубіца — 9...
Кубок конструкторів: «Браун» — 153, «Ред булл» — 110,5; «Феррарі» — 62, «Макларен» — 59, «Тойота» — 46,5; «Уїльямс» — 30,5; «Рено» — 26, «БМВ–Заубер» — 21, «Форс Індія» — 13, «Торо россо» — 5.