Запливи для зростання: на зимовому ЧС українські плавці оновили національні рекорди, але залишилися без нагород
На Олімпіаді в Парижі вітчизняні плавці виступили зовсім не так, як очікували від них їхні наставники та вболівальники. >>
Сінгапур: перегони по нічному місту. (Фото з сайту daylife.com.)
«Світло, як удень» — таким є офіційний девіз «Гран–прі Сінгапуру» (по вулицях цього міста–держави, нагадаємо, пілоти «Формули–1» ганяються в темний час доби — щоб підвищити привабливість етапу і підгадати заїзди під європейську телеаудиторію). Ясною як білий день є й картина з переможцями поточного чемпіонату: очевидно, що Кубок конструкторів здобуде команда «Браун», другою буде «стайня» «Ред булл», чемпіонство в індивідуальному заліку розіграють Баттон і Баррікелло з «Брауна», а третє місце — два гонщики з «Ред булла». Відтак учасникам перегонів залишається вирішувати локальні завдання. І в такій ось вихолощеній боротьбі трапляються вельми цікаві повороти.
Позавчора в Марина–Бей упевнено переміг минулорічний чемпіон Льюїс Хемілтон. Здобувши «поул» за результатами кваліфікації, британець без проблем доїхав до свого другого титулу в цьому сезоні. Конкуренцію йому мав би скласти «редбуллівець» Себастьян Феттель, котрий стартував із другої позиції, але по ходу перегонів на німецького пілота наклали штраф за перевищення швидкості при виїзді з піт–лейну, і Себ задовольнився підсумковим четвертим місцем. Натомість на п’єдестал до Хемілтона піднялися несподіваний Тімо Глок із «Тойоти» та — вперше в цьому сезоні — іспанець Фернандо Алонсо, який доїжджає останній сезон у складі «Рено» й подумки вже сидить у кокпіті «Феррарі».
Лідерам у Сінгапурі не завадили ані машина безпеки, ані уламки, що лишилися на трасі після аварії за участі Адріана Сутіла й Ніка Хайдфельда. Німець із «Форс Індії», зрізаючи на 20–му колі траєкторію для обгону Хайме Альгерсуарі («Торо россо»), просто не помітив свого співвітчизника з команди «БМВ–Заубер» і протаранив його болід. На питання, чи вживатиме БМВ якісь заходи стосовно Сутіла, Хайдфельд відповів: «Можливо, ми спробуємо знайти для нього мізки». А ось адміністрація «Ф–1» оштрафувала Адріана на 20 тисяч доларів.
Лідери сезону зі «стайні» Росса Брауна хоч і невдало провели кваліфікацію, приїхали на фініш в середині очкової зони. Причому Баттон цього разу був значно вправнішим за бразильського партнера, збільшивши відрив у загальному заліку перед останніми трьома етапами.
Наступної неділі в Японії Дженсон Баттон може оформити чемпіонство, якщо набере на п’ять очок більше, ніж Баррікелло.
Навіть цікавішою, ніж ця гонка, була історія зі з’ясуванням обставин скандальної аварії на «Гран–прі Сінгапуру» 2008 року. Нагадаємо, тоді тут переміг Фернандо Алонсо. Але, як виявилося, зробив він це завдяки нечистій грі своєї команди, котра підлаштувала аварію другого пілота — Нельсона Піке — з конкурентами іспанця.
Піке виперли з «Рено» посередині нинішнього сезону, й після цього він розповів усьому автомобільному світові про підступну комбінацію річної давнини. Відтак рішення щодо винних у такій ганьбі минулого тижня ухвалювала Всесвітня рада ФІА на своїй позачерговій сесії.
Піке–молодшому заздалегідь пообіцяли недоторканність, Алонсо також уник якихось санкцій, а найбільше постраждав гендиректор «Рено» Флавіо Бріаторе: його назавжди усунули з автоспорту. Власне команду «Рено» дискваліфікували на два роки умовно («стайня» змагатиметься до наступної провини).
Через цей скандал контракт із «Рено» достроково розірвали два провідні спонсори, зокрема голландський банк ING. А Фернандо Алонсо присвятив своє позавчорашнє третє місце саме колишньому босові Бріаторе.
Чемпіонат світу. 14–й етап. «Гран–прі Сінгапуру» (траса «Марина–Бей», 309,087 км, 61 коло)
Залікова вісімка: Хемілтон («Макларен») — 1:56.06,337; Глок («Тойота») — відставання 9,634; Алонсо («Рено») — +16,624; Феттель («Ред булл») — +20,261; Баттон — +30,015; Баррікелло (обидва — «Браун») — +31,858; Ковалайнен («Макларен») — +36,157; Кубіца («БМВ–Заубер») — +55,054.
Загальний залік: Баттон — 84, Барріккело — 69, Феттель — 59, Уеббер («Ред булл») — 51,5; Райкконен («Феррарі») — 40, Хемілтон — 37, Росберг («Уїльямс») — 30,5; Алонсо — 26, Глок — 24, Труллі («Тойота») — 22,5; Масса («Феррарі»), Ковалайнен — 22, Хайдфельд («БМВ–Заубер») — 12, Кубіца — 9...
Кубок конструкторів: «Браун» — 153, «Ред булл» — 110,5; «Феррарі» — 62, «Макларен» — 59, «Тойота» — 46,5; «Уїльямс» — 30,5; «Рено» — 26, «БМВ–Заубер» — 21, «Форс Індія» — 13, «Торо россо» — 5.
На Олімпіаді в Парижі вітчизняні плавці виступили зовсім не так, як очікували від них їхні наставники та вболівальники. >>
Підбивати у футболі наприкінці року підсумки роботи подобається далеко не всім, адже, серед іншого, оцінювати доводиться лише половину зіграного сезону, відтак і оцінки часто носять половинчастий характер. >>
Після перемоги навесні на чемпіонаті світу в дивізіоні IB українська хокейна збірна у серпні-вересні спробувала відібратись на Олімпіаду-2026. >>
Футболіст збірної України Михайло Мудрик, який наразі грає за лондонський Челсі підтвердив, що його проба на допінг виявилася позитивною. >>
Statbet — це спортивний портал, який пропонує не лише актуальні новини, але й глибокий аналіз подій та розширену статистику. >>
Григорій Козловський очолив ФК «Рух» у незвичному хокейному матчі з «Шахтарем». Козловський став MVP матчу, забивши 8 голів >>