Такі новації на Південній залізниці розробили фахівці інформаційно–обчислювального центру, щоб «розширити перелік послуг для пасажирів». Залізничники кажуть: їхня розробка — це справжнє ноу–хау, і нова послуга має, безперечно, сподобатись пасажирам, адже квиток вони отримуватимуть просто біля поїзда! Але спершу потрібно на офіційному сайті Південної залізниці обрати необхідні номер поїзда, вагон і місце, потім оплатити повну вартість проїзного документа і послугу за доставку через інтернет, використовуючи електронну банківську картку. «Для отримання квитка при посадці на потяг пасажир пред’являє провідникові паспорт, серію і номер, які він указав при оформленні послуги «Доставка квитків у поїзд», і отримує квиток, — розповів «УМ» керівник прес–служби Південної залізниці Василь Мельник. — За цю послугу беруть символічні комісійні близько 1—1,5 гривні». Наразі нею можуть скористатися лише пасажири швидкісних поїздів №161/162 і 163/164 сполученням «Харків—Київ». «Утім, якщо нова послуга сподобається клієнтам, то її впроваджуватимуть і на інших потягах».