Днями Національна телекомпанія презентувала логотип дитячого пісенного конкурсу «Євробачення–2009», що проходитиме 21 листопада у Києві. «У рік, названий ЮНЕСКО роком Марії Приймаченко, ми вирішили використати елементи її творчості, — каже виконавчий продюсер дитячого «Євробачення–2009» Руслан Ткаченко. — Серед робіт художниці є «Соняшник життя», аналог традиційного «дерева життя». У цьому символі закладені й наші народні традиції, і відчуття роду. Яскравішого українського бренду, зрозумілого навіть не знайомим із творчістю Марії Приймаченко, годі й шукати. Бо зображення соняшника можна сприймати, наприклад, і як символ екологічної безпеки, і як символ світла та радості».
Головним призом київського дитячого «Євробачення» стане карусель із казковими тваринами «від Марії Приймаченко». Переможець конкурсу повезе додому статуетку заввишки 30–35 сантиметрів і вагою 1,5 кілограма. Кожен учасник отримає по одній диво–тварині — аналогічній карусельній. Дизайном нагороди займається художник–аніматор Степан Коваль.
До кінця місяця триває збір заявок претендентів на ведучих дитячого «Євробачення». Пошуковувачі від 20 до 45 років мають бездоганно володіти українською й англійською, сценічною мовою й майстерністю, бути розкутими. «Ми відбиратимемо четверо ведучих: двох для традиційної трансляції виступів конкурсантів та двох для нашого нововведення — онлайн–трансляції конкурсного закулісся», — розповідає Руслан Ткаченко.
Дитяче «Євробачення» завжди скромніше за свого «дорослого брата», але в будь–якому випадку — це міжнародна телетрансляція, на підготовку якої потрібні немалі гроші. Руслан Ткаченко каже, що вже є домовленості про вагому спонсорську підтримку. З дня на день — уже третій тиждень — очікується підписання розпорядження Кабінету Міністрів про проведення конкурсу в Києві (а отже, і виділення коштів), яке забуксувало в Мін’юсті.
Євдокія ФЕЩЕНКО