У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
«Громадяни, закручуйте кран — економте воду! Одна крапля води з нещільно закрученого крана — 30 втрачених літрів за добу!» Це гасло, яким за часів СРСР комунальні служби закликали народ не розтринькувати державну, а отже, «нічию» воду, актуальне і в наші дні. Щоправда, тепер комунальні служби втішає бодай те, що в більшості людей стоять лічильники, а отже, любителі поплюскатися принаймні платять за це живою копійкою. Тому нині, агітуючи громадян витрачати якомога менше води, на сполох б’ють переважно екологи. У Бразилії захисники природи взялися за справу креативно: розробили рекламний ролик, у якому закликають співвітчизників заради збереження природних водойм і тропічного лісу... пісяти в ду€ші.
Як повідомляє сайт «Ананова», в анімаційному ролику, який демонструють усі головні телеканали країни, різноманітні персонажі — від інопланетян та роботів до жабенят, — приймаючи душ під веселу музику, «ходять по–маленькому». Завершується реклама закликом, озвученим дзвінким дитячим голосом: «Пісяйте в душі, врятуємо тропічний ліс!».
Логіка екологічної компанії SOS Mata Atlantica, яка виступила замовником цієї реклами, проста — пісяючи у ванній, можна зекономити бодай на одному змиванні води в унітазі. Тим, хто не бачить у цьому великої економії, пропонують іще розумнішу альтернативу: ходити «до вітру» таки в унітаз, але воду не спускати. Кажуть, якщо робити так бодай раз на день, загальна економія складе 4 тисячі 380 літрів на рік... І це лише на одну людину!
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>