Перший як діагноз

23.03.2004

      Оглядачі «Формули-1» поставили Міхаелю Шумахеру діагноз: булімія. Це така хвороба, коли людина ніяк не може насититися. Німецький пілот, схоже, справді не може втратити апетит до нових перемог. Принаймні сьомий титул чемпіона світу його приваблює не менше, ніж попередні. Це підтверджує й той факт, що останній раз виграшами двох перших гран-прі він розпочинав сезон у 2001 році, коли йому ще було що доводити опонентам.

      Сьогодні у Міхаеля є все необхідне для успіху: надійна і швидкісна машина, злагоджена команда «Феррарі» та індивідуальна майстерність. Це особливо помітно на тлі проблем претендентів на трон «королівських перегонів». У Малайзії, як і на попередньому етапі, не зміг фінішувати фін Кімі Райкконен — «полетіла» трансмісія його «Макларена». У молодшого Шумахера, який захищає кольори «Уїльямса», взагалі вибухнув мотор. Шкода, адже обидва брати у попередні роки вже відчували смак перемоги на трасі в Куала-Лумпурі. У підсумку, залишилося слідкувати не за амбіційними конкурентами лідера, а за тими, кого цілком влаштовує роль «першого після Міхаеля». Найкраще це вдається колумбійцеві Хуану-Пабло Монтойї, який визнає поразку у швидкості свого «Вільямса» і просто обережно долає дистанцію, не роблячи помилок. Як не дивно, цього вистачає, щоб і на другому етапі опинитися на п'єдесталі пошани — цього разу на другій сходинці. Більше чекали від другого пілота «скудерії», але Рубенс Баррікелло навіть не потрапив у призери. Сам бразилець свою помилку на одному з поворотів пояснив проблемами з «взуттям» боліда.

      Загалом невидовищні перегони у Малайзії прикрасила запекла боротьба акторів «другого плану» Дженсона Баттона (БАР) та Ярно Труллі («Рено»). Вони одного разу навіть зіткнулися, але, на щастя для обох, це не мало фатальних наслідків. Британцю Баттону, який уперше в кар'єрі потрапив під бризки шампанського, за його словами, перегони принесли суцільне задоволення. Його третє місце підтверджує, що слова керівництва «стайні» БАР про їхній прогрес у 55-му чемпіонаті світу не були вихвалянням. Принаймні технічні можливості цієї машини не поступаються традиційним претендентам на Кубок конструкторів — «Уїльямсу» та «Макларену». Хоча казати, що хтось здатен сьогодні за суто спортивними ознаками випередити Міхаеля Шумахера та його «Феррарі», не варто. Це можливо лише у випадку неймовірно частих форс-мажорних обставин упродовж наступних 16 етапів.



     
Гран-прі Малайзії. Результати гонки (залікова вісімка): 1. М.Шумахер («Феррарі») — 1.31:07.490; 2. Х.-П. Монтойя («Уїльямс») — + 5.022; 3. Д. Баттон (БАР) — + 11.568; 4. Р. Баррікелло («Феррарі») — + 13.616; 5. Я. Труллі («Рено») —

+ 37.360; 6. Д. Култхард («Макларен») — + 53.098; 7. Ф. Алонсо («Рено») — + 1:07.877; 8. Ф. Масса («Заубер») — + 1 коло.

      Лідери особистого заліку пілотів (після 2 етапів): М.Шумахер (Німеччина) — 20, Баррікелло (Бразилія) — 13, Монтойя (Колумбія) — 12, Баттон (Велика Британія) — 9, Алонсо (Іспанія) — 8.

      Кубок конструкторів: «Феррарі» — 33, «Уїльямс» — 17, «Рено» — 14, БАР — 9, «Макларен» — 4, «Заубер» — 1.