Ціна дружби — в рублях?
Міжнародний скандал зініціювали російські прикордонники, які ще 6 лютого 2009 року затримали в Азовському морі український траулер «Ялта», що є власністю бердянського ТОВ «Почерк». Як акцентує правозахисник Роман Молодецький, інцидент стався на нашій стороні, за 37 кілометрів від лінії досі умовного розмежування акваторії моря між двома країнами. Екіпаж пред’явив прикордонникам Росії письмове завдання та іншу документацію, схвалену на міждержавному рівні. Виявлено факти незаконного промислу? Навіть у цьому випадку росіяни зобов’язані були діяти по–іншому — упродовж максимум десяти діб за актом повернути знаряддя промислу та інше майно українській стороні. До розв’язання колізії в адміністративному чи судовому порядку брати під конвой можна лише судна без документації.