13 температурних рекордів: у Києві квітень був найтеплішим за останні 144 роки
У Києві цьогорічний квітень був рекордно теплим та вологим. >>
Жагучі латиноамериканські мачо виходять із відомої засади, що хорошої жінки не повинно бути мало. Але чи можна навести якийсь узагальнений приклад, який давав би найповнішу уяву про смаки бразильських чоловіків? Можна. Андресса Суареш на прізвисько «Жінка–кавун».
Нещодавно їй виповнилося лише 20 років. Якщо вдатися до фахових визначень, то Андресса є танцівницею, співачкою та моделлю, яка спочатку стала відомою в Бразилії та всій Латинській Америці завдяки таланту сексуально трясти тілом, передусім задньою його частиною. Гаряче інтернет–відео із записом її танцювальних номерів упродовж трьох днів переглянули півмільйона користувачів.
«Жінка–кавун» — це від її сідниць. Якщо продовжити і цей ряд, то спереду вона має дві розкішні «дині», які в повній красі продемонструвала в минулорічному червневому номері бразильського варіанта часопису «Плейбой». Цей номер розійшовся найбільшим накладом за всю історію друку «Плейбоя» в Латинській Америці.
Як не дивно, відео та живі виступи Андресси подобаються не лише чоловікам, а й жінкам та дітям, бо це поєднання еротики з цирковими номерами. Дівчина здатна трясти сідницями на шести швидкостях, імітувати, ніби вони зазнали елекрошоку, звужувати завдяки сильним м’язам об’єм стегон зі згаданих 127 до 117 сантиметрів.
У Києві цьогорічний квітень був рекордно теплим та вологим. >>
Вперше в історії Міністерство закордонних справ України створило з використанням технологій штучного інтелекту цифрову особу, яка офіційно коментуватиме консульську інформацію для ЗМІ. >>
Як же важко мовчати, коли тебе не питають. >>
Букінгемський палац практично ніколи не звертає увагу на чутки про членів королівської сім’ї. >>
Причина: звинувачення в сексуальних домаганнях по відношенню до двох членкинь знімальних команд. >>
На аукціоні, за рекордні £1,175 мільйона ($1,485 мільйона,), продали золотий годинник найбагатшого пасажира на борту «Титаніка» Джона Джейкоба Астора IV. >>