Реванш Усика та Ф'юрі: прогнози експертів на майбутній поєдинок
Усик та Ф'юрі анонсували дату другого поєдинку. Ф'юрі розраховує на свою перемогу. А експерти називають фаворитом Усика >>
Злива завадила Оженсону Бойтону (на задньому плані) наздогнати Себастьяна Феттеля. (Фото Рейтер.)
«Те, що відбулося, — просто неймовірно. У деяких поворотах здавалося, що я от–от утрачу машину. Зберегти контроль над болідом в умовах такого «аквапланування» було дуже складно — доводилося повертати обережно, але й не можна було не ризикувати. Я дуже щасливий. Сподіваюся, ми продовжимо в тому ж дусі», — сказав після фінішу Гран–прі Китаю Себастьян Феттель. Німецький пілот команди «Ред булл» несподівано для багатьох виграв третій етап чемпіонату, до того ж одразу за ним фінішував Марк Уеббер — партнер по англо–австрійській «стайні», що носить ім’я відомого енергетичного напою.
Основою перемоги «Червоних биків» став дощ, який нещадно поливав автодром у Шанхаї. В умовах зливи гонщики змагалися й на попередньому етапі, в Малайзії, але цього разу пелотон, який стартував слідом за машиною безпеки, принаймні проїхав усі 56 кіл. Феттель почав із «поул–позишн» і зберіг лідерство до кінця. Прикметно, що цього разу тріумфували боліди, в яких немає ані славнозвісних подвійних дифузорів, ані електронних систем КЕРС, — тобто робимо висновок, у нинішній «Формулі–1» визначальним може бути і людський фактор, а не лише технічні «навороти». Хоча, можливо, пілоти найбільш «просунутих» машин — команди «Браун» — просто не хотіли зайве ризикувати «по коліно» у воді й акуратно приїхали на третє–четверте місця, зберігши впевнене лідерство в обох заліках.
Привертає увагу поступ «Макларена», чиї техніки встигли поліпшити дифузори від звичайних до проміжних. А от «Феррарі» демонструє найгіршу результативність із 1986 року: після трьох етапів у «Скудерії» все ще немає жодного набраного очка! На Гран–прі Китаю Феліпе Масса заглох на 20–му колі, а Кімі Райкконен зміг привести слабенький болід лише на десяте місце. На один щабель вище розташувався ще один невдаха — Фернандо Алонсо з «Рено», який починав перегони із другої позиції, але не вгадав із піт–стопами.
Свої перші очки могла здобути «Форс Індія», однак Адріан Суттіл, їдучи шостим, розбився об стінку за шість кіл до фінішу — не впорався з керуванням у калюжі на повороті...
60–й чемпіонат світу з автогонок у класі машин «Формула—1». 3–й етап. Гран–прі Китаю (Шанхай; 56 кіл, 305,066 км)
Залікова вісімка: 1. Феттель — 1:57.43,485. 2. Уеббер (обидва — «Ред булл») — відставання 10,970. 3. Баттон — +44,975. 4. Баррікелло (обидва — «Браун») — +1.03,704. Ковалайнен — +1.05,102. 6. Хемілтон (обидва — «Макларен») — +1.11,866. 7. Глок (»Тойота») — +1.14,476.
8. Буемі (»Торо россо») — +1.16,439.
Загальний залік: Баттон — 21, Баррікелло — 15, Феттель, Глок — 10, Уеббер — 9,5, Труллі («Тойота») — 8,5, Хайдфельд (БМВ), Алонсо («Рено»), Ковалайнен, Хемілтон — 4, Росберг («Уїльямс») — 3,5, Буемі — 3, Бурде («Торо россо») — 1.
Кубок конструкторів: «Браун» — 36, «Ред булл» — 19,5, «Тойота» — 18,5, «Макларен–Мерседес» — 8, «БМВ–Заубер», «Торо россо» — 4, «Уїльямс» — 3,5, «Форс Індія», «Феррарі» — 0.
Усик та Ф'юрі анонсували дату другого поєдинку. Ф'юрі розраховує на свою перемогу. А експерти називають фаворитом Усика >>
Фінальні протистояння в спорті — це завжди боротьба запекла. >>
Київський «Сокіл» на правах чемпіона України цієї осені розпочав та вже завершив виступи в Континентальному кубку — вибув за підсумками другого раунду без жодної перемоги. >>
Кінематографічний «Оскар», Нобелівська премія, «Золотий м’яч». >>
Українську стрибунку у висоту Ярославу Магучіх визнали найкращою легкоатлеткою Європи 2024 року . Нагороду від European Athletics їй вручили у Скоп’є під час церемонії Golden Tracks. >>
Офіційно ратифікувала світовий рекорд української стрибунки у висоту Ярослави Магучіх - Міжнародна федерація легкої атлетики (World Athletics). >>