Театр
П’ятниця, 27 березня
Національна опера
Петро Чайковський «Лускунчик»
Молодий театр
Джон Патрік «Моя дорога Памела...»
Театр драми і комедії на Лівому березі
Іржі Губач «Корсиканка»
Театр на Подолі
Олександр Коломієць «Фараони», Гостиний двір
Центр сучасного мистецтва «Дах»
Вільям Шекспір «Ричард ІІІ. Пролог» (друга частина «шекспірівського» циклу)
Субота, 28 березня
Театр ім. І. Франка
Габріель Гарсіа Маркес «Посаг кохання», Театр у фойє, 16.00
Театр ім. Лесі Українки
Рей Куні «Занадто одружений таксист», 12.00
Надія Птушкіна «Пізанська вежа», Нова сцена, 18.00
Алехандро Касона «Дерева помирають стоячи»
Лев Толстой «Шлюби здійснюються на небесах», сцена «Під дахом», 20.00
Молодий театр
Артур Шніцлер «Хоровод любові»
Театр драми і комедії на Лівому березі
Олександр Мардань «Останній герой»
Театр на Подолі
Федір Достоєвський «Білі ночі», Театральна вітальня
Майстерня театрального мистецтва «Сузір’я»
Сергій Кисельов, Андрій Рушковський «Єврейський годинник»
Франсуаза Саган «Заноза», мікросцена, 19.30
Неділя, 29 березня
Театр ім. Лесі Українки
Анатолій Крим «Заповіт цнотливого бабія», 12.00
Джон Кілті, Бернард Шоу «Любий брехун»
Ігор Бауершима «[email protected] (Norway.Today)», сцена «Під дахом», 20.00
Молодий театр
Тетяна Іващенко «EMPTY TRASH (Спалюємо сміття)»
Театр драми і комедії на Лівому березі
Микола Коляда «Дні пролітають зі свистом», Малий зал, 15.00
Михайло Старицький, Наталя Дубіна «Нехай одразу двох не любить»
Театр на Подолі
Федір Достоєвський «Білі ночі», Театральна вітальня
Майстерня театрального мистецтва «Сузір’я»
Олександр Олесь «Все про кохання»
Михайло Булгаков «Маргарита», мікросцена, 19.30
Початок вистав, крім зазначених окремо, о 19.00
КОНЦЕРТИ
«Машина времени»
29 березня, Палац Спорту, 18.00
Квитки — 120—600 грн.
Концерт у рамках ювілейного туру з нагоди 40–річчя гурту. «Кажуть, що сорок років святкувати не прийнято, — каже лідер «Машиністів» Андрій Макаревич. — Ми й не збиралися, але потім подумали: всі ж дорослі люди, навіщо нам боятися всіляких дурниць?» Пісні для ювілейного туру обирали всі бажаючі, голосуючи за ту чи іншу композицію на офіційному сайті групи.
Валерій Меладзе
27, 28 березня, Національний палац «Україна», 19.00
Квитки — 300—1200 грн.
Спеціальний гість програми — Анастасія Приходько, що представлятиме Росію на «Євробаченні» в Москві.
Дон Фрідман
27 березня, Національна музична академія імені Чайковського, 19.00
Квитки — 60—300 грн.
«Друга ріка» та «С.К.А.Й».
Акустичний благодійний концерт
31 березня, Центр культури і мистецтв Києво–Могилянської академії, 19.00
Квитки — 50 грн.
Любов Успенська
31 березня, Національний палац «Україна», 19.00
Квитки — 150—1000 грн.
ВИСТАВКИ
Я–галерея
Олександр Луценко–Бабан (Чернівці) Ірина Гаршина (Суми)
Перша з виставок проекту «Новий наїв», інші надалі проходитимуть в галереї кожні півроку
Фонд сприяння розвитку мистецтв
Тетяна Свірська
«Власний вимір»
Офорт
«Мої картини не є буквальним відображенням конкретних пейзажів, вони балансують на межі реальності, впізнаваності й абстракції, — каже художниця. — Для цього я користуюсь кольором, композицією. Техніка монотипії дозволяє, використовуючи нашарування кількох відбитків, досягти тонких нюансів кольору, відчуття мерехтливості, легкості, прозорості, мінливості».
КІНО
«Подвійна гра»
США
Режисер — Тоні Гілрой
У ролях: Джулія Робертс, Клайв Оуен
Герої Робертс та Оуена — закохані один в одного шпигуни. Волею долі їм довелося опинитися по різні боки барикад, оскільки ці двоє працюють на різні організації. Прекрасний шанс продемонструвати не лише свій професіоналізм, а й те, настільки Клей та Рей довіряють одне одному.
«Знамення»
США
Режисер — Алекс Прояс
У ролях: Ніколас Кейдж, Роуз Бірн
Під час розкопок на території школи, де навчався син викладача Теда Майлса, знаходять таємничу капсулу часу. Прогнози, що зберігала ця капсула, справді збулися, і це примусило вчителя повірити в те, що до кінця тижня світ загине. Незабаром Тед знаходить дівчину Діану, доньку жінки, яка в 1962 році й закопала цю капсулу. Спочатку вона досить скептично поставилася до стурбованості викладача, але потім згадала незвичну подію зі свого дитинства, і поступово всі деталі почали складатися в єдину картину.