«Широкоплеча» мода
Світові фешн–експерти очікували, що криза принесе моді свої дивіденди у вигляді нових ідей, форм, нових образів. Після чотирьох головних тижнів моди — у Нью–Йорку, Мілані, Парижі й Лондоні — стало зрозуміло, що новий Діор чи «нові бельгійці» не з’явилися, і мода найближчим часом піде второваною стежкою. Український тиждень моди, який проходив із 12 по 17 березня, закріпив світові тенденції і підтвердив слова голови оргкомітету UFW Ірини Данилевської, яка напередодні прогнозувала, що вітчизняні дизайнери чітко поділяться на дві групи — одні зроблять максимально носибельні колекції, щоб продати речі і вижити під час кризи, зберегти бізнес, а інші, користуючись спадом продажів, відірвуться по повній у творчості. Хороші, трендові і свіжі речі, до речі, були і в тих, і в інших.