Тіла трьох загиблих членів екіпажу Іл-76, що зазнав катастрофи в аеропорту Баку, доставлено на батьківщину. Як повідомив «УМ» речник Міністерства закордонних справ України Маркіян Лубківський, усі консульські процедури, пов'язані з перевезенням тіл, були узгоджені ще минулого тижня — 6 березня літак зі страшним вантажем вилетів із Борисполя. У мелітопольській авіакомпанії «Азовавіа», котра орендувала повітряне судно, «УМ» сказали, що всіх загиблих уже поховали: штурмана у Криму, в Джанкої, борттехніка — на Київщині, а тіло мелітопольського бортінженера, за бажанням родичів, відвезли на батьківщину — в Алчевськ Луганської області. Ще четверо постраждалих членів екіпажу наразі почуваються добре і незабаром збираються повернутися додому.
Тим часом сама трагедія починає обростати версіями та несподіваними коментарями. Днями генеральний директор державного концерну «Азербайджанські авіалінії» Джахангир Аскеров заявив, начебто командир українського судна Олександр Казанцев визнав себе винним у аварії (не виключено, що із докорів сумління через загибель своїх підлеглих). Керівництво «Азовавіа» відмовляється від коментарів цієї заяви: мовляв, остаточні причини трагедії має з'ясувати спеціально створена комісія, до якої входять фахівці Росії, України та Азербайджану. Наразі триває розшифрування «чорного ящика». За словами ж свідків, під час зльоту літака хвіст повітряного судна торкнувся злітно-посадочної смуги. Фахівці як пояснення мають дві версії: або ж в Анкарі вантаж був ненадійно закріплений і перемістився ближче до хвоста, або ж штурвал занадто різко смикнули — літак пішов угору зарано. Тепер фахівцям доводиться лише аналізувати наслідки катастрофи: основний удар прийшовся на носову частину судна. Фюзеляж розвалився на дві частини майже по центру. Ліве крило зламалося, вилетіло два лівих двигуни, про що свідчать наслідки пожежі.
На трагедію вже відреагували вітчизняні політики. Приміром, народний депутат Ігор Шкиря (фракція «Регіони України) заявив, що до аварії призвела корупція та нехлюйство чиновників Міноборони та Укравіатрансу. Реакції на подібні заяви поки що не було. Авіакомпанія «Азовавіа» існує на українському ринку вже 8 років, виконує рейси переважно на замовлення Міністерства оборони України. Укравіатранс через трагедію вже позбавив компанію ліцензії.