Після кількарічної тріумфальної ходи телеканалами (спочатку «Тоніс», потім «Перший Національний», тепер «1+1») авторської програми Катерини Осадчої «Світське життя», проектом подібного формату намагається вдовольнити свого глядача майже кожен загальнонаціональний мовник. Штатні світські та козирні «хроніки» уже є на згаданих кнопках, а також на «Новому каналі» та ІСТV. На черзі — канал К1, що входить до групи «Інтер». Тут незабаром обіцяють презентувати гримучу суміш «Світських хронік», «Ексклюзиву» і «Шоуманії», розбавлену обличчями політиків і бізнесменів, — «Повну версію».
Допоки відбуваються остаточні погодження, у медіа–холдингу коментарів щодо нового проекту не озвучують. Але «УМ» уже відомо, що щоденним випускам світської «Повної версії» виділятимуть по 15 хвилин ефірного часу. Основним обличчям програми стане екс–ведуча «Сніданку з «1+1» Тала (Наталія) Калатай. Продюсер проекту — її чоловік, екс–віце–президент НТКУ Андрій Слободян. Команда, яка наповнюватиме кожен випуск десь десятком новин та двома–трьома розгорнутими сюжетами, складатиметься з трьох журналістів, шеф–редактора, двох продюсерів та оператора.
Ідеологом програми називають Тетяну Гончарову — ведучу ранкового проекту ТРК «Ера» «Доброго ранку, Україно!», яка була піонером вітчизняної світської тележурналістики ще сім років тому. Обізнані люди навіть пророкують їй місце шеф–редактора проекту. Хоча Тетяна каже, що нині офіційно є обличчям телеканалу «Ера» і якихось конкретних коментарів стосовно проекту телеканалу К1 давати не може. На запитання «чи можливо створити повноцінні якісні щоденні світські новини?» відповідає: «Так, можливо. Якщо ти не новачок у справі і маєш багаторічний багаж знань про тенденції світського життя».
Творці майбутніх світських хронік на К1 планують робити не припудрені сюжети про вбрання і взуття світських тусовщиків. «Коли хтось меле дурню, то хай і в програмі це звучить, — вважає Тетяна Гончарова. — Якщо ти зірка — грай за правилами, треба оголитися — оголюйся». Якщо у програмах про світське життя нікого не «кусати», то відбувається розмивання формату, впевнена Тетяна. І не розбіжаться, переконана Гончарова, потенційні герої телесюжетів після першого «незручного» ефіру, бо публічним людям потрібно себе постійно показувати і рекламувати.
Серед вимог до творців нового світського проекту — щоб героями були не лише поп–зірки на зразок Ані Лорак, а й поважні політики та бізнесмени.