Про це вчора заявив київський мер Олександр Омельченко. За його словами, навіть якщо підняти вартість проїзду до 80 копійок транспортні підприємства все одно залишаться збитковими, оскільки реальна ціна квитка становить 1,12 гривнi, а одного жетона — гривню і вісімнадцять копійок.
Позавчора Київміськадміністрація подала свої обрахунки в Мін'юст. Точні розцінки останній оголосить своє рішення 14 березня — саме тоді закінчиться термін погодження тарифів із Держкомітетом із питань житлово-комунального господарства, міністерствами фінансів та економіки й Антимонопольним комітетом. Останній, до речі, чи не найбільше виступав проти підвищення тарифів, називаючи їх надуманими й неаргументованими.
Водночас сам Сан Санич заявив, що звинувачення в протизаконному підвищенні цін сприймає не більше як політичні спекуляції. А на закиди гаранта, який пожурив київського мера, що той не бере приклад із харківської «підземки», яка відмінила подорожчання, заявив, мовляв, таке порівняння виглядає щонайменше наївно. «Метрополітен у Харкові є державною власністю і фінансується за рахунок Міністерства транспорту, тоді як київський — комунальна власність столиці. А тому гроші на нього виділяють із міського бюджету», — аргументував він. За його словами, у бюджеті міста на 2004 рік закладена збитковість комунального транспорту, тому іншого виходу як підняття цін він не бачить.