Сьогодні у Фонді сприяння розвитку мистецтва відкривається виставка графічний робіт київської поетеси Надії Курбатової. Експозиція, на жаль, має сумний підтекст: вона присвячена 10–річчю з дня смерті Надії Курбатової (02.02.1972 — 07.01.1999). Роботи художниці експонувалися на багатьох персональних та колективних виставках. Чотири роки тому у видавництві «Пергамент» вийшла книга її віршів та графіки. Одночасно були видані сім серій листівок з її малюнками та віршами.
Цього ж дня у виставковому залі «Фізкультура» стартує проект у форматі POP–UP ART «Розрахунок». Автори експозиції — Жанна Кадирова (Україна) та Віктор Макаров (Росія). «Розрахунок» обіцяє чимало художніх несподіванок, серед яких — серія керамічних об’єктів, роботи, виконані з піни, натурального каменю, цементу, кахлю.
Завтра галерея «Лавра» запрошує подивитися, як виглядає «Фантомний біль». Автор виставки — корифей сучасного українського мистецтва Сергій Якутович, який у цій експозиції представить свої роботи до фільму «Молитва за гетьмана Мазепу». Доволі провокативну назву виставки її організатори пояснюють тим, що ці ескізи та колажі в українському дискурсі мають привілейований статус колективної травми. «Йдеться не лише про радикальну тематизацію межового досвіду тілесної травми, здійснену Якутовичем у його монументальних декораціях, — пояснює ситуацію супровідний прес–реліз. — Ставши заручниками подвійної травматичності «Молитви за гетьмана Мазепу» (твору, що є не лише репрезентацією історичної травми, а й сучасною колективною травмою як такою), роботи Якутовича були — як і сам фільм — усунуті, витіснені з поля видимого». За словами куратора виставки «Фантомний біль» Олексія Радинського, «основу виставки становлять об’єкти, що були призначені не для прискіпливого галерейного розгляду, а для мінливого погляду кіноглядача». Такий рух у часі та просторі, представлення цих робіт в іншому контексті вдихне в них нове життя і зробить більш доступними.