Найголовнішою новиною зі світу українського фешн-бізнесу є та, що вітчизняні дизайнери активно зайнялися корекцією демографічної ситуації. Бебі-бум, про який писала «Україна молода» наприкінці минулого року, переріс у масове явище — стали мамами і татами дизайнери Оксана Тимоніна, Айна Гассе, Людмила Бойко (модний дім «Соланж»), Марія і Руслан Костельні (у них двійня — Остап і Дем'ян), Олександр Гапчук, організатори «Сезонів моди» Ірина Данилевська та Володимир Нечипорук стали, пробачте, бабусею і дідусем — у них народився онук Кирило, чекає дитину Юлія Гуральчук. Просто мода якась. Через цi приємнi турботи кілька дизайнерів тимчасово зійшли з дистанції українського тижня прет-а-порте, але дехто вже знову в шерензі — наприклад, львівські дизайнери Марія і Руслан Костельні (ТМ KOSTEL'NI) не тільки покажуть осінньо-зимову колекцію на 14-х «Сезонах», що пройдуть 19—22 березня, а ще й встигли два місяці тому відкрити свій відділ у столичному Подільському універмазі. Попри все, тобто попри зламану ногу, львів'янка Оксана Караванська теж не збирається пропускати «Сезони».
Щосезону в «Тиждень» вливаються нові сили, скажімо, цього разу в «основній програмі» візьмуть участь Olga Ellion, дівчина із Вінниччини, яка вчилася на дизайнера у Лондоні, має свою торгову марку і хоче показатися на українському ринку, та Вероніка Жанві, теж не новачок у моді, але дебютант на «Сезонах». У програмі «Нові імена» у березні покажуться лауреати молодіжних «сезонів» — Олександр Очеретний та Андре Тан, тандем Олени Муковніної і Олени Клочок (ТМ Clermont). «Новоіменна» четвірка має забезпечити також і лоти для аукціону — нова «фішка» «Сезонів моди». П'ятиразовий генеральний спонсор вітчизняного тижня прет-а-порте Nescafe Gold опікується цим аукціоном, тож і лоти — ексклюзивні дизайнерські аксесуари — мають бути прикрашені кавовою атрибутикою спонсора. Завдяки Nescafe Gold один молодий український дизайнер матиме змогу стажуватися в святая святих світової моди — Лондонському Sant Martin, де вчилися і набирали обертів багато топ-дизайнерів світу. Очевидно, якусь участь у відборі щасливчика братиме і спеціальний гість 14-х «Сезонів моди» — президент чоловічого відділу міжнародної комісії з кольору, креативний директор компанії Daniel Hechter, провідний педагог з дизайну Oxford Media Business School Девід Фоулі. Із «старих імен» — поріділі ряди знайомих облич: Олександр Гапчук, Олександр Моняк, Оксана Караванська, Тетяна Земськова і Олена Ворожбит, Віктор Анісімов, Роксолана Богуцька, Лілія Пустовіт, Олексій Залевський, Христина Гусіна, Вікторія Краснова, БП «Столичний». До речі, «Столичний» знову зробив ротацію кадрів — після Олександра Гапчука, Олесі Ютіної та Світлани Бережної директор Будинку побуту Ірина Мариніна запросила до співпраці ще одного «вихованця» «Погляду в майбутнє» Юрія Вариводу. Іще одна майже сенсація «Тижня» — його відкриватиме Сам, Сам Сергій Бизов, співорганізатор «Сезонів моди», до речі, який останнім часом від «Сезонів» відійшов. Тепер, на честь 10-річчя Дому «Сергій Бизов», дизайнер показує сезонну молодіжну колекцію прет-а-порте. Тепер про відсутніх — Ольга Громова, Діана Дорожкіна, VD-one, Михайло Воронін, у кожного з них своя причина для неучасті.
В українських дизайнерів останнім часом навдивовижу бурхливе життя — нові контракти, пристрілки, зарубіжні поїздки, але детальніше про всі нюанси — наступного разу, наостанок лише порадую «широкі кола»: 23—24 березня в Подільському універмазі пройде шоу-рум, куди можна прийти, подивитися, помацати, прицінитися і домовитися або купити. І потрапити туди буде значно простіше, ніж у Міжнародний виставковий центр на Лівобережній, де проходитимуть покази.