Мел — не ню

16.10.2008
Мел — не ню

Мел Бі в білизні марки Ultimo

Колишня «Спайс гьорл» Мелані Браун, попри не надто успішну сольну кар’єру, й досі залишається популярною персоною шоу–бізнесу. Спершу увагу до неї підігрів нетривалий роман із кінозіркою Едді Мерфі і скандальний судовий процес щодо визнання його батьком доньки Мел, потім — тимчасове возз’єднання «Спайс гьорлз». Тож не дивно, що Мелані отримує пропозиції про співпрацю від популярних брендів, які прагнуть зробити її своїм «обличчям». Недавно «перчинка» підписала такий контракт із виробником жіночої білизни Ultimo, знявшись у рекламній фотосесії продукції цієї марки. Ці фото привели у захват... редакцію журналу «Плейбой». І днями Мелані запропонували позувати для цього найпопулярнішого чоловічого видання — звісно, вже без спідньої білизни...

Гонорар запропонували цілком достойний — мільйон фунтів, себто майже два мільйони доларів. Однак Мел відмовилася. «Це цікаво, але я не збираюся цього робити! — заявила співачка в інтерв’ю виданню Access Hollywood. — Можливо, якась частина мене і схильна до ексгібіціонізму, але я проявляю її тільки в нашій спальні і тільки перед моїм чоловіком, Стівеном Белафонте».

А солідні грошові пропозиції зірку не зваблюють. По–перше, вона й досі отримує чималі дивіденди з капіталу, який зібрала під час існування «Спайс гьорлз». Але й сама без діла не сидить. Мел Бі веде переговори про запуск власного телешоу, в якому в режимі реаліті–шоу демонструватиме, як застосовує свої дизайнерські навички. Цього року співачка запустила в США власну лінію одягу під назвою Catty Couture.