У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Кайлі Міноуг «розкрутила» марку бiлизни — «розкрутить» i «воду».
Складається таке враження, що австралійська поп-діва Кайлі Міноуг вже не знає, що й вигадати, аби підтримувати свою феноменальну популярність. Звісно, хизуватися своїми «ідеальними сідницями» (у яких насправді немає геть нічого особливого) нескладно, але для того, щоб постійно триматися в центрі уваги, цього, вочевидь, замало. Надто ж коли основна конкурентка по славі «поп» у світі (у сенсі п'ятої точки, а не музичних здібностей) — голлівудська зірка Дженніфер Лопес — ні на мить не сходить зі сторінок «жовтої» преси завдяки своєму так і не справленому весіллю.
Словом, вирішила Кайлі бити опонентку її ж методами. Ні, заміж вона поки що не збирається, зате надумала запустити у продаж власну парфумерну лінію. Річ у тому, що Лопес уже має власні парфуми, які користуються надзвичайною популярністю у жінок всього світу, — Glow, і з огляду на вигідність такого бізнесу вигадала ще одну власну парфумерну марку — Still. Тож аби не відставати від Джей Ло, Міноуг розробила аромат під назвою Eau De Kylie, що має надійти у продаж приблизно через півроку.
Як очікують експерти, ця справа принесе 35-річній співачці щонайменше мільйонів два прибутку, адже аналогічний проект з іншої галузі — жіноча білизна марки Love Kylie — продається надзвичайно успішно. Щоправда, зробити красиві ліфчики чи труси значно легше, ніж скомпонувати якісний, приємний, а головне — «незаїжджений» аромат. Будемо сподіватися, що Кайлі це вдасться.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>