Друга половина сезону «королівських перегонів» ознаменувалася впевненою перемогою Льюїса Хемілтона. Після успіху в Хоккенхаймі британець став одноосібним лідером чемпіонату пілотів. Але подією номер один на «Гран–прі Німеччини» став зовсім не виграш Хемілтона (він був досить прогнозованим з огляду на «поул–позишн» лідера команди «Макларен» за підсумками кваліфікації), а друге місце Нельсона Піке–молодшого.
Бразилець на прізвище Піке зійшов на подіум етапу «Формули–1» уперше за 17 років. Нагадаємо, 22–річний Нельсіньйо, який у цьому сезоні став другим пілотом «стайні» «Рено», — син великого Нельсона Піке, триразового чемпіона світу 1980–х років. Востаннє Піке–старший піднімався на подіум у 1991 році. Тоді він стояв на п’єдесталі пошани поруч з іще одним гонщиком із Бразилії — Айртоном Сенною. І ось позавчора, знову ж таки після 17–річної перерви, у церемонії обливання шампанським так само були задіяні двоє бразильців — третю сходинку після Хемілтона і Піке–молодшого посів Феліпе Маса з «Феррарі».
Варто зауважити, що ще півтора місяця тому команда «Рено» збиралася взагалі позбутися Піке — настільки невдалим був початок сезону для цього гонщика. Після численних помилок і сходжень Нельсіньйо набрав свої перші два очки в загальний залік на «Гран–прі Франції». Але перед німецьким етапом напарник по команді, екс–чемпіон світу Фернандо Алонсо вкотре «наїхав» на Піке, звинувативши його в низькій кваліфікації та непідтриманні конкурентоздатності «Рено». І ось бразилець відповів іспанцеві: Піке має перший у кар’єрі й сезоні подіум, тоді як Алонсо цього року ще жодного разу не фінішував у призах.
«Моєму напарникові просто підфартило, — продовжує гнути свою лінію Алонсо. — Він опинився на подіумі завдяки тому, що на трасу виїхала машина безпеки».
Сам присоромлений Фернандо фінішував аж 11–м, хоча за підсумками кваліфікації був на п’ятому місці. І, перш ніж зневажливо відгукуватися про успіхи партнера, Алонсо мав би зважити на те, що в неділю Піке стартував аж із 17–ї (!) позиції.
Головні події на трасі в Хоккенхаймі відбулися в другій половині гонки, коли в аварію потрапив Тімо Глок із «Тойоти». На очах рідної публіки німецький пілот наскочив на поребрик, у боліді розламалася задня підвіска, некерована машина вдарилася у стінку й відлетіла до протилежного боку траси, всіявши асфальт уламками. «Сефіті–кар», що виїхав після цього на дорогу, справді знівелював перевагу багатьох гонщиків. Але ключовим моментом перестановок стала правильно або неправильно обрана тактика піт–стопів.
Нельсон виявився єдиним гонщиком, який обмежився одним піт–стопом. Після того як лідери заїхали на дозаправку, Нельсіньйо очолив пелетон! Якби двигун «Рено» мав найкращі характеристики, можна було б сподіватися і на перемогу. А так — за вісім кіл до фінішу молодого бразильця обійшов майже ровесник Хемілтон (перед тим темношкірий британець випередив також напарника по «Макларену» Ковалайнена і Массу).
На підсумковій прес–конференції Піке не виглядав ошелешеним і все розклав по поличках: «Перед гонкою ми довго думали про стратегію — одна чи дві зупинки? Зрештою, наш вибір — один піт–стоп — виправдав себе. Звісно, мені пощастило з виїздом машини безпеки. Але якби на першій половині дистанції я не обігнав стількох суперників самотужки, то не сидів зараз тут перед вами».
А розчаруванням «Гран–прі Німеччини» став чинний чемпіон Кімі Райкконен. Фін стартував із шостої позиції — шостим і приїхав на фініш без особливих шансів поліпшити показник. Тепер у загальному заліку Райкконен відстає від Хемілтона на сім очок. Але, можливо, наступний етап, що відбудеться 1–3 серпня в Угорщині, дозволить Кімі надолужити втрачене? Хай там як, а чемпіонат виходить дуже цікавий...
ТАБЛО
Чемпіонат з автоперегонів «Формула—1». 10–й етап. «Гран–прі Німеччини» (Хоккенхайм, 306,458 км, 67 кіл)
Залікова вісімка: Хемілтон («Макларен») — 1:31.20,874; Піке («Рено») — відставання 5,586; Масса («Феррарі») — +9,339; Хайдфельд («БМВ–Заубер») — +9,825; Ковалайнен («Макларен») — +12,411; Райкконен («Феррарі») — +14,403; Кубіца («БМВ–Заубер») — +22,682; Феттель («Торо росо») — +33,299.
Особистий залік: Хемілтон — 58, Масса — 54, Райкконен — 51, Кубіца — 48, Хайдфельд — 41, Ковалайнен — 28, Труллі («Тойота») — 20, Уеббер («Ред булл») — 18, Алонсо («Рено») — 13...
Кубок конструкторів: «Феррарі» — 105, «БМВ–Заубер» — 89, «Макларен» — 86, «Тойота» — 25, «Ред булл» — 24, «Рено» — 23, «Уїльямс» — 16, «Хонда» — 14, «Торо россо» — 8.