Після першої режисерської роботи — Woyzeck за Георгом Бюхнером — харківський актор і режисер Олександр Ковшун поставив ще один екзистенційний твір — «Дівчину моєї мрії» відомого російського автора Микола Коляди (театральна назва — «Та, що слухає кроки»). Драматург не лише дозволив постановку (гонорар — 8 % від касового збору), а й одразу ж запросив колектив на свій театральний фестиваль до Єкатеринбурга. За два місяці праці твір Коляди з моновистави перетворився на мікс–екзистенцію, поєднану з філософією Семюеля Беккета.
«Коляда–plays» — міжнародний фестиваль сучасної драматургії, що проходить під патронатом Міністерства культури РФ. Микола Коляда — людина неймовірно багатогранна. Ним написано сьогодні приблизно 100 п’єс, які ставляться далеко за межами Росії, він очолює власний «Коляда–Театр» у Єкатеринбурзі, видає журнал «Урал» і «Театральну газету», навчає молодих драматургів. На цьогорічному фестивалі свої вистави презентували театри з Росії, Польщі, Фінляндії, Великої Британії. Звиклі до того, що Микола Коляда — це виразно російський карнавал, бурлеск у театрі, глядачі були неймовірно здивовані тим, як сценічно вирішили п’єсу Коляди українці. Винагородою стало отримання Спеціального призу Миколи Коляди.
Олександр Ковшун розповів «УМ», що Єкатеринбург дуже схожий на промисловий Харків. Але саме Микола Коляда робить місту колосальну культурну ін’єкцію. «Побачене зруйнувало моє уявлення про Росію як територію тотальної агресії, — говорить режисер. — В Україні 365 театрів підтримуються державою. Але що ви знаєте про театр, скажімо, в Білій Церкві? Де загальноукраїнський театральний часопис? Ми нічого не чуємо про прем’єри, режисерів в інших містах. Лише фестивалі виправлять ситуацію».
На запитання, чому український театр ставить російського драматурга, Ковшун відповів, що йому не відомі талановиті сучасні вітчизняні драматурги.