Головне — нікуди не поспішати!..

13.06.2008

У номері за 7 квітня нинішнього року наша газета надрукувала матеріал Юрія Патиківського «А на тому боці, там живе чиновник». Головна тема публікації — проблеми, пов’язані з будівництвом Дарницького залізничноавтомобільного мосту: через позицію залізничного відомства перехід над Дніпром будуватимуть на рік­два довше. Мостобудівники готові працювати навіть без фінансування, беручи кредити та розраховуючи, що їхні кошти потім повернуть, а залізничники, за словами будівельників, не дозволяють проводити будьякі роботи. Затягування термінів збільшить вартість будівництва щонайменше на третину (а отже, постраждають платники податків), а люди, які їдуть із лівого берега на правий, увесь цей час і далі терпітимуть незручності.

Редакція «УМ» спробувала дізнатися точку зору на цю проблему начальника ПівденноЗахідної залізниці Олексія Кривопішина, але до підготовки номера до друку не змогла з ним зв’язатися. А нещодавно ми отримали лист, який підписав заступник генерального директора державної адміністрації залізничного транспорту України М. Костюк. «На правобережному підході за період із січня по травень 2008 року розроблено проект землеустрою для перенесення будівель ВАТ «Київмлин» на вул. Пухівську у Деснянському районі, проект проходить погодження в установленому порядку, — пише пан Костюк. — Враховуючи, що будівництво автодорожних з’їздів буде фінансуватися за рахунок бюджетних коштів, питання щодо виплати компенсацій та звільнення землекористувачами ділянок, які розташовані на вул. Наддніпрянське шосе, будуть вирішені після оформлення фінансування автодорожної складової будівництва мостового переходу».

Клопотання про землевідводи на лівому березі, пише нам посадова особа «Укрзалізниці», є у Київраді. Після усунення зауважень депутатів матеріали надішлють до ради ще раз. Але найцікавіше, що «роботи з винесення інженерних мереж за межі будівництва мостового переходу виконуються згідно з графіком будівництва, із загального плану винесення інженерних мереж визначено першочергові, які впливають на хід будівництва І пускового комплексу». Залізничне відомство обіцяє: у четвертому кварталі 2008 року завершиться будівництво першого пускового комплексу та відкриється робочий рух по одній колії, а будівництво автомобільної розв’язки для виїзду на Харківське шосе передбачено виконати під час будівництва другої черги. Саме це, якщо уважно прочитати матеріал в «УМ», ми й писали. А заодно наголошували: як тільки міст відкриють, і по ньому підуть поїзди, проводити будівельні роботи і споруджувати автомобільний міст суто технологічно буде неможливо. І роботи в цьому випадку затягнуться надовго. Що думає «Укрзалізниця» з цього приводу, ми так і не довідалися.