Сповідь везунки

12.02.2004
Сповідь везунки

      Чому вважають, що декому на роду написано зривати зорі з неба, а хтось приречений на постійне невезіння? Хіба можна вирахувати ймовірність виграшу в лотерею (адже зі школи пам'ятаємо про мізерність такої можливості)? До цієї розвідки мене надихнула історія одного латиноамериканця, який спромігся на всіляких акціях заробити собі пристойну хату і до хати, машину та ще й утримувати при тому немаленьку сімейку. Замислившись над таким способом заробляння, я дійшла висновку, що левова частка різноманітних акцій, лотерей і розіграшів розрахована на молодь. Ту молодь, яка прагне жити розкошуючи, а не гаяти найкращі роки у марудній справі заробляння грошей не просто на хліб, а й на дорогі, але такі потрібні розваги-приємності. Показово, що одна моя знайома завжди мріяла про мішок із зеленими, які б в один прекрасний день упали їй на голову. Отже, цільовий сегмент споживачів рекламних акцій — молодь. Принаймні суджу я так, виходячи з власного досвіду.

      Перша lucky story трапилася зі мною у 19-річному віці, коли тільки й думок, що про танцюльки і галасливі компанії. Будучи бідними студентками, ми цікавилися так званими «жіночими днями», що проходять у нічних клубах. Нічого спільного з жіночою фізіологією цей термін не має, просто у встановлені дні — середа чи п'ятниця — вхід дамам до закладу безкоштовний, інколи ще й коктейль презентують. От в одну з таких нічних вилазок мені вручили клаптик паперу з номером, пояснивши, що це лотерея, за якою розігруватиметься приз — 500 гривень. Коли з шапки, де перекидалася сотня таких папірчиків, витягли саме мій номер, мене це так вразило, що з несподіванки я ледве знайшла свою лотерейку. Ото тоді за мною закріпилося реноме везунки.

      Наступна історія пов'язана з вікториною, влаштованою однією відомою європейською авіакомпанією. Треба було відповісти на низку питань, що стосувалися авіасфери взагалі, а за правильні відповіді обіцяли: а) оплачені курси англійської мови; б) оплачену поїздку до Лондона. Вау! Вікторини я полюбляю з часів свідомого дитинства, коли у сімейному колі не пропускала жодного «Що? Де? Коли?», «Брейн-рингу» і була незмінною учасницею відповідних шкільних конкурсів. Отож добросовісно занурилася в нетрі інтернету, шукаючи правильні відповіді. Залучивши до справи свого однокурсника, я надіслала з десяток конкурсних анкет, підписаних іменами моїх знайомих. Хай як не мені, то комусь із них пощастить, не пропадати ж моїй праці задарма! От ми всі скопом і вийшли у фінал. Правда, моя старанність була нагороджена набором корисних черепків. На курси відправилася моя подруга, а в Лондон полетів той однокурсник. Хоча я не шкодую, бо фортуна — то ще та кобіта. Зате для людей я стала щасливим талісманом, і згадуватимуть вони мене дійсно незлим тихим словом...

      Апогеєм мого везіння став виграш у шоколадній акції турпоїздки в Аргентину.Не вірив ніхто! (І я спочатку також). Підозрювали наявність «потрібної» людини або ще якусь гидоту. Але все було прозоро і чесно, як на виборах у Грузії. Хоча на перемогу я взагалі не сподівалася, бо мріяла не про подорож, а про музичну шарманку. Тепер мої знайомі заповнюють аплікації та скуповують продукти з позначкою «Акція». А один із них, той, що найбільше кричав про «лохотрон» і «своїх», склав із кришечок назву мобільного телефону і почав спілкуватися вільно.

      До речі, чи пам'ятаєте рекламу вафельних батончиків, під обгорткою яких треба було знайти зображення мобільного телефону? Хто там, як не молода пара, встановлювала контакт? А радіоролик, що починається словами «Якщо тобі 18...» А пошта щастя, яка приходить дітям і молоді. А... Ну добре, думаю, ви вже зрозуміли, до чого я веду. Суть цієї замітки не в тому, щоб спонукати вас до марнотратства і бездумного скуповування непотрібних речей у непомірних кількостях, а щоб ви повірили, що щастя у будь-який час і у будь-якому віці має усміхнутися саме вам, а не Марусі з сусідньої квартири. Що не варто супити брови і бубоніти про несправедливість у цьому світі, а стати президентом свого життя. Не втрачати свого шансу, хоча й не бути беззастережним йолопом, який вірить у напозір мильні проекти.

Рада ЛУНIНА.

  • Наука від Різуна

    Після виходу в «УМ» публікації «Заплатіть і... виселяйтесь», у якій ми написали про порушення студентських прав у гуртожитку №18 Інституту журналістики Київського Національного університету ім. Т. Г. Шевченка, на вулицю Єреванська, 14д навідалася перевірка, створена за наказом ректора Леоніда Губерського. Утім її візит можна було передбачити значно раніше: про наближення ревізорів свідчили хоча б декілька зривів пар для «роз’яснювальної роботи», яку проводив з усіма п’ятьма курсами директор Інституту журналістики (ІЖ) Володимир Різун. Паралельно з ним аналогічні «виховні співбесіди» провела комендант гуртожитку Марія Апанович. >>

  • Заплатіть і... виселяйтесь!

    Поки столична влада намагається знайти достатню кількість місць для розселення іноземних гостей, які відвідають нашу державу під час чемпіонату Європи з футболу, на столичні виші покладено обов’язок привести придатні для заселення житлові площі до прийнятного рівня. Утім більшості ВНЗ доведеться «ламати голову», де взяти необхідні гроші, не чекаючи на державну допомогу. Відтак, побоюються спудеї, фінансовий тягар ляже на плечі тих, чиї роки навчання і проживання в гуртожитку збiглися з проведенням у державі свята футболу. >>

  • Парта для панночки

    Незвичайний навчальний заклад почав свою роботу в селі Новодмитрівці Золотоніського району на базі тамтешньої школи. А ініціатором створення школи шляхетних українок, де навчаються не лише старшокласниці сільської школи, а й дівчата з районного центру, є директор Новодмитрівської школи Олександр Тукало. >>

  • Примо­ро­жений тренінг

    Більше півтисячі молодих людей взяли участь у першому Всеукраїнському молодіжному фестивалі «Фабрика майбутнього», який розпочав роботу на базі Севастопольського туристичного центру «Золотий берег». Проект зібрав у селищі Орловка неподалік Севастополя активістів з усіх областей України. Учасників поділили на команди, за якими закріпили досвідчених тренерів та інструкторів. Щодня активна молодь спілкувалася з відомими та авторитетними науковцями, політиками, арт­діячами, журналістами, зірками шоу­бізнесу, спортсменами тощо. >>

  • Пошити собі «вуха»

    Ольга Шамрай свого часу дуже захоплювалася японською культурою та власне аніме. Спочатку це було лише у вигляді перегляду мультфільмів, а потім дівчину захопив властивий цій культурі вид творчості — косплей — переодягання в улюбленого персонажа. Не оминуло це й Ольгу, якій одного разу закортіло вдягтися відьмою. Але як же так сталося, що Оля сама почала шити? >>

  • «Золотий байт» шукає розумних

    Найбільший відкритий чемпіонат для талановитої молоді, яка захоплюється ITтехнологіями, проводиться вже вчетверте з ініціативи Комп’ютерної академії «Шаг» і охоплює 13 міст України. У 2010 році конкурс зібрав більше 5,5 тисячі учасників. >>