Запливи для зростання: на зимовому ЧС українські плавці оновили національні рекорди, але залишилися без нагород
На Олімпіаді в Парижі вітчизняні плавці виступили зовсім не так, як очікували від них їхні наставники та вболівальники. >>
Замість шампанського Массі підсунули лимонадну «шипучку» — закони Бахрейну не дозволяють вживати алкоголь навіть переможцям «Ф–1». (Фото Рейтер.)
Роберт Кубіца вперше виграв «поул позишн» у змаганнях «Формули–1». Таким чином, у Бахрейні з чільного місця стартової решітки вперше в історії почав основну гонку поляк, і взагалі слов’янський або східноєвропейський гонщик. Та й, до речі, пілоти команди «БМВ–Заубер» ніколи досі не ставали переможцями кваліфікацій. Історичному успіху Кубіци посприяла порівняно менша, ніж у решти гонщиків, кількість пального в баках.
Але в неділю лідерство 23–річного «гуллівера» тривало... не більше однієї–двох секунд. На старті Роберт трохи забарився, і перегони очолив другий номер за підсумками кваліфікаційних заїздів — бразильський коротун Феліпе Масса. Позавчора емоційний представник «Феррарі» не припускався таких прикрих помилок, як на попередніх етапах, тож упевнено утримував провідну позицію аж до самого фінішу. Фін Кімі Райкконен марно намагався обігнати свого партнера по команді — стартувавши з четвертої сходинки, чинний чемпіон закінчив гонку другим. Цього вистачило, аби очолити особистий залік за підсумками трьох етапів.
Лідер «Феррарі» зізнався, що в Бахрейні «Скудерії» не вдалося домогтися правильних налаштувань боліда. «Весь уїк–енд складався дуже непросто для мене, — сказав флегматичний Кімі журналістам. — Машина мала певні проблеми з балансом. Але таке життя. Наша команда чекала гіршого результату, проте перше й друге місця — це дуже добре. Перед «Феррарі» стояло завдання набрати якнайбільше очок у перших заокеанських гонках. Коли ми повернемося до Європи, ми ще візьмемо більше».
Масса у своїх коментарях був більш експресивним. Він визнав, що їзда по трасі, подекуди вкритій піском, була складним завданням, але все лишилося позаду, і тепер Феліпе думає тільки про перемогу в чемпіонаті. (Варто зауважити, що приводів для аварій у Бахрейні було небагато, адже траса тут широка, поруч з основним асфальтним покриттям є допоміжне, тож навіть після вильотів і розворотів, не кажучи вже про дрібні помилки, можна було спокійно продовжувати гонку.)
Відтак у Кубку конструкторів лідерство несподівано захопила «стайня» «БМВ–Заубер» — двоє пілотів цієї німецької команди фінішували одразу за болідами «Феррарі», причому Кубіца знову піднявся на подіум — це при тому, що поляк, маючи на старті незаповнені баки, був змушений раніше за інших заїхати на піт–стоп.
На початку сезону інтрига зав’язалася не на жарт: в активі «Феррарі» лише на одне очко менше, у «Макларена» — на два.
Щодо «Срібних стріл», то етап у Бахрейні був невдалим для британської команди. Хейкі Ковалайнен спромігся показати п’ятий результат (а заодно — й найкращий час проходження кола), а от Льюїс Хемілтон, якого вважали фаворитом цього «Гран–прі», приїхав лише тринадцятим. Це найгірший показник у кар’єрі Хемілтона, якщо не рахувати минулорічного «Гран–прі Китаю», де він зійшов із траси. Могло бути ще гірше, адже на стартовому відрізку Льюїс несподівано перемістився з третього місця на десяте, а потім, атакуючи іспанця Алонсо, наїхав на заднє колесо «Рено» й пошкодив собі переднє антикрило, тож змушений був заїжджати у бокси на ремонт.
Відіграти втрачене він спробує 27 квітня на «Гран–прі Іспанії» в Барселоні.
Чемпіонат з автоперегонів «Формула–1». Третій етап. «Гран–прі Бахрейну» (308,238 км, 57 кіл)
Залікова вісімка: Масса («Феррарі») — 1:31.06,970; Райкконен («Феррарі») — відставання 3,339; Кубіца («БМВ–Заубер») — +4,998; Хайдфельд («БМВ–Заубер») — +8,409; Ковалайнен («Макларен–Мерседес») — +26,789; Труллі («Toйoтa») — +41,314; Уеббер («Ред булл») — +45,473; Росберг («Уїльямс») — +55,889.
Особистий залік чемпіонату: Райкконен — 19, Хайдфельд — 16, Хемілтон («Макларен–Мерседес»), Кубіца, Ковалайнен — 14, Масса — 10, Труллі — 8, Росберг — 7, Алонсо («Рено») — 6, Уеббер — 4, Накаджима («Уїльямс») — 3, Бурде («Торо росо») — 2.
Кубок конструкторів: «БМВ–Заубер» — 30, «Феррарі» — 29, «Макларен–Мерседес» — 28, «Уїльямс» — 10, «Тойота» — 8, «Рено» — 6, «Ред булл» — 4, «Торо россо» — 2.
На Олімпіаді в Парижі вітчизняні плавці виступили зовсім не так, як очікували від них їхні наставники та вболівальники. >>
Підбивати у футболі наприкінці року підсумки роботи подобається далеко не всім, адже, серед іншого, оцінювати доводиться лише половину зіграного сезону, відтак і оцінки часто носять половинчастий характер. >>
Після перемоги навесні на чемпіонаті світу в дивізіоні IB українська хокейна збірна у серпні-вересні спробувала відібратись на Олімпіаду-2026. >>
Футболіст збірної України Михайло Мудрик, який наразі грає за лондонський Челсі підтвердив, що його проба на допінг виявилася позитивною. >>
Statbet — це спортивний портал, який пропонує не лише актуальні новини, але й глибокий аналіз подій та розширену статистику. >>
Григорій Козловський очолив ФК «Рух» у незвичному хокейному матчі з «Шахтарем». Козловський став MVP матчу, забивши 8 голів >>