Кімі Райкконен на подіумі не випромінював особливого захвату й затримався на церемонії нагородження ненадовго. Пізніше на прес–конференції лідер команди «Феррарі» пояснить, що йому в очі потрапили бризки призового шампанського, тож святкувати перемогу було незручно. Воно, звісно, так. Та й по натурі 28–річний фін — чоловік не вельми емоційний. Але очевидно, що однією з причин стриманості Райкконена було банальне відновлення «статусу кво»: чинний чемпіон «Формули–1» на другому етапі нового сезону переконливо виграв Гран–прі. Так і має бути.
«І перед стартовим етапом чемпіонату, і перед Гран–прі Малайзії готовність нашої команди була чудовою, — розповів журналістам Кімі. — Але в Мельбурні щось не спрацювало (тоді жоден із болідів «Феррарі» не дістався фінішу. — Авт.). Зізнатися, тоді ми зовсім не очікували таких труднощів. Тож і в Куала–Лумпур не були впевнені в чистому проходженні траси. Однак, на щастя, все спрацювало прекрасно. Хоча, звісно, я був би значно щасливішим, якби поруч зі мною на подіумі стояв Феліпе».
Саме Феліпе Масса здобув поул–позишн за підсумками кваліфікації і впродовж майже половини гонки йшов попереду Райкконена. Після першого піт–стопу вже Кімі став лідером, і два боліди «Феррарі» були далеко попереду решти машин. Вологість і температура повітря в Куала–Лумпурі хоч і були високими, але злива під час перегонів так і не почалася, тож пара переможців була нібито очевидною. Однак далися взнаки запальний характер бразильця та скасування трекшн–контролю: в одному з поворотів Масса не впорався з управлінням, зачепив поребрик, вилетів із траси й загруз у гравії. Таким чином, Феліпе позбавив команду гарантованих восьми очок у залік Кубка конструкторів. «Свято зі сльозами на очах» — так прокоментував підсумки етапу бос «Феррарі» Стефано Доменікалі.
А лідером Кубка конструкторів лишається «Макларен». Цього разу Хейкі Ковалайнен посів третє місце, а Льюїс Хемілтон — п’яте. Результати британської «стайні» могли бути значно кращими, якби не втручання дисциплінарного комітету ФІА. У кваліфікації Хейкі показав третій час, а Льюїс — четвертий. Однак стюарди покарали кожного з представників «Срібних стріл» втратою п’яти місць у стартовій решітці, задовольнивши скарги Ніка Хайдфельда та Фернандо Алонсо. Представники БМВ й «Рено» вказали на те, що «Макларени» блокували їх на заключній стадії кваліфікації, коли слід було проводити найшвидші кола.
Щодо найшвидшого кола в недільній гонці, то його «авторство», хоч як це дивно, належить не Райкконену, а Хайдфельду. Утім, він приїхав лише на шосте місце. А справжнім героєм малайзійського етапу став поляк Роберт Кубіца, який вдруге в кар’єрі піднявся на подіум. Прорвавшись на старті з п’ятої позиції на третю, він грамотно провів усю гонку, а завдяки аварії Масси отримав умовно «срібний» Кубок.
Крім Масси, не фінішували також Бурде (зійшов уже на першому колі), Глок, Сутіл і Феттель. Піке–молодший із команди «Рено» дуже радів уже тому, що просто фінішував, хай і одинадцятим.
Наступним етапом чемпіонату буде Гран–прі Бахрейну з головним стартом 6 квітня.
ТАБЛО
Чемпіонат світу з автоперегонів
«Формула–1»
2–й етап. Гран–прі Малайзії (Куала–Лумпур, автодром «Сепанг»). 310,408 км, 56 кіл
Залікова вісімка: Райкконен («Феррарі») — 1:31.18,555; Кубіца («БМВ–Заубер») — відставання 19,570; Ковалайнен («Макларен») — +38,450; Труллі («Тойота») — +45,832; Хемілтон («Макларен») — +46,548; Хайдфельд («БМВ–Заубер») — +49,833; Уеббер («Ред булл») — +1.08,130; Алонсо («Рено») — +1.10,041.
Особистий залік: Хемілтон — 14 очок, Райкконен, Хайдфельд — 11, Ковалайнен — 10, Кубіца — 8, Росберг («Уїльямс»), Алонсо — 6, Труллі — 5, Накаджима («Уїльямс») — 3, Бурде («Торо россо»), Уеббер — 2.
Кубок конструкторів: «Макларен» — 24, «БМВ–Заубер» — 19, «Феррарі» — 11, «Уїльямс» — 9, «Рено» — 6, «Тойота» — 5, «Ред булл», «Торо россо» — 2.