«Полуничка» від Періс

18.12.2007
«Полуничка» від Періс

Рекламне фото Періс Хілтон для марки Rich Prosecco.

Періс Хілтон набридло сидіти на шиї в батьків. Звісно, скандальна білявка й без «кишенькових» від татуся заробляє чималі гроші — як телеведуча й модель. Але тепер спадкоємиця готельної імперії вирішила зайнятися власним бізнесом. Днями Періс презентувала в Берліні власну торговельну марку Rich Prosecco. На диво, під цим брендом вироблятимуть не одяг чи аксесуари, як це зазвичай прийнято у знаменитостей, а слабоалкогольні напої та вино.

Звісно, найкращою рекламою марки буде її власниця. Так принаймні вирішила сама Хілтон — і стала «обличчям» нового напою. Та й «тілом» теж, адже на фото, зроблених для рекламної кампанії фірми, епатажна американка сидить повністю оголена, вимазана золотою фарбою, на тлі пустелі. «Чудовий початок вечора або особливе задоволення наприкінці дня», — двозначно натякає напис на рекламних плакатах.

Як повідомляє сайт «Кореспондент», вино Rich Prosecco, яке випускатимуться з оригінальним фруктовим і полуничним смаком, надійде у продаж в Німеччині і США лише наступного року.