У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
До католицького Різдва та Нового року залишається зовсім мало часу, і Санта–Клаус уже складає до мішка подарунки для західних дітей. Однак цього року бідолашного дідуся до них можуть просто... не пустити. Боротьба за здоровий спосіб життя в Америці та Європі сягнула таких масштабів, що Санту дедалі частіше «виганяють» із суспільства. Минулого року зображення червонощокого персонажа заборонили на різдвяних ярмарках Австрії та Німеччини. А цього року проти доброго діда з подарунками постали американські лікарі. Бо Санта–Клаус, бачте, занадто товстий і «пропагує ожиріння». Мовляв, от схудне — тоді хай діти з ним і спілкуються.
Однак, як з’ясувалося, є в боротьбі проти Санти й комерційний підтекст. Противники різдвяного стариганя наголошують, що цей символ... привласнений компанією «Кока–кола» і вже давно асоціюється не з Різдвом, а з продукцією цієї фірми. Адже своїм іміджем веселого пузатого дідуся в червоному кожушку Санта–Клаус зобов’язаний саме художникові Хеддону Сендблу, який уперше намалював його таким для реклами «Кока–коли».
Лікарі у США іронізують: воно й не дивно, адже той, хто полюбляє споживати колу, має всі шанси відростити ще й не таке пузо. Жарти жартами, а керівництво Британського торгового центру вже відправило своїх Санта–Клаусів на тренувальну базу, де вони протягом місяця до Різдва проходять спеціальний курс схуднення. На дієту сіли й багато інших чоловіків, які зображують Санту. Що поробиш — вимоги сучасного світу.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>