Переполох зчинив ніхто інший, як заступник голови обласної ради Іван Лазаренко. Він звинуватив керівництво облдержадміністрації у тому, що виділені з Державного бюджету 30 мільйонів гривень «розчинилися» невідомо де.
У відповідь начальник Управління будівництва та архітектури Петро Декальчук скликав пресконференцію. Журналістів він і справді великою мірою приголомшив повідомленням про те, що головному підрядникові будівництва «підземки» — «Дніпрометробуду» — освоїти такі кошти... не до снаги. До того ж з використаних 12 мільйонів гривень відразу 8 млн. пішли на відкачування води із затоплених галерей метро. Та й сама технологія будівельних робіт є застарілою. Зокрема, вкрай необхідно закупити нові сучасні бурильні установки.
А далі у ході пресконференції і взагалі підозра впала на міську владу Дніпропетровська, яка, мовляв, зацікавлена у розвитку автомобільних перевезень пасажирів. Як свідчення цього — з бюджету обласного центру на продовження будівництва підземки у 2007 році було виділено сміховинні 100 тисяч гривень. Тому облдержадміністрація нині передала до прокуратури матеріали стосовно зриву будівництва метро.