У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Такі труни дівчата радять у січні.
Труна, як відомо, — дуже потрібний у господарстві предмет. Бо рано чи пізно знадобиться кожному. Але, незважаючи на попит, конкуренція між виробниками трун неабияка. Принаймні якщо йдеться про італійські похоронні компанії. Тому й рекламувати свою продукцію доводиться з вигадкою, аби чимось вирізнятися від партнерів. Молодий власник римської поховальної фірми «Кофаніфунебрі» збагнув, що, коли помирає близька людина, родичам не до того, щоб згадувати знайомі назви. А отже, треба діяти так, аби про придбання домовини подбав сам небіжчик, ще за життя.
Аби, замість сумувати при думці про близьку смерть, його клієнти пов’язували з купівлею труни лише приємні асоціації, 32–річний Мауріціо Маттейчі запропонував випустити календар на 2008 рік, у якому поруч із трунами позували б сексапільні й пристрасні красуні. Хоча цей маркетинговий хід і викликав у католицькій Італії неабияке обурення, Маттейчі дуже задоволений своєю ідеєю. Бо хтозна, як домовини, а календарі вартістю 9,30 євро користуються неабияким попитом. Окрім того, як повідомляє «РБК–Україна», хвацький бізнесмен випускає запальнички, годинники і портсигари у формі трун. «Домовина — це такий же споживчий товар, як і будь–який інший. Тому для того, щоб його продати, я користуюся такими самими методами, як і будь–який інший продавець», — каже Мауріціо.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>