ПРИКОЛИ про дачу
Як же важко мовчати, коли тебе не питають. >>
Брітні Спірз «косить» під гладіаторку.
Компанії «Пепсі» не щастить. Чого вже тільки не вигадували фахівці її піар-відділу, до яких тільки рекламних фірм не зверталися, аби перевершити свого затятого конкурента — «Кока-колу» — в боротьбі за споживача, а все марно. «Пепсікольники», здавалося б, обрали чудову рекламну стратегію — запрошувати на роль свого «обличчя» найпопулярніших кумирів молоді, однак «нове покоління» все одно чомусь обирає переважно не «Пепсі». Звісно, продажі компанії трохи зросли, коли в її рекламних роликах вистрибувала Брітні Спірз, проте потім раптом з'ясувалося, що сама Брітні надає перевагу «Кока-колі», і «Пепсі» знову відстала від головного конкурента. Не дуже допомогла їй і наступна запрошена для реклами поп-зірка, чорношкіра кралечка Бейонс Ноулз, яку нещодавно вирішили замінити на дуже успішну останнім часом Пінк.
Та коли й заклики Пінк не допомогли наздогнати «Коку» за обсягом проданої продукції, керівництву «Пепсі» сяйнула блискуча ідея: посилити ефект зіркової реклами, зібравши в одному відеоролику одразу всіх трьох співачок. Днями Брітні, Бейонс та Пінк взяли участь у зйомках цієї суперреклами.
За задумом режисера Тарсема Сінгха, дівчат одягли у костюми римських гладіаторів і віддали на поталу злого імператора, роль якого виконує... Енріке Іглесіас. При чому тут «Пепсі», збагнути складно, але представники компанії переконані, що цей ролик матиме великий комерційний успіх. А зайняті в ньому «актори» від своєї ролі просто в захваті. Зйомки проходили в Римі, тож обстановка була максимально наближена до реальних умов гладіаторського існування. Зіркове дівоче тріо виконало кавер-версію знаменитого хіта групи «Квін» We Will Rock You. А от Енріке заспівати не дали...
Як же важко мовчати, коли тебе не питають. >>
Букінгемський палац практично ніколи не звертає увагу на чутки про членів королівської сім’ї. >>
Причина: звинувачення в сексуальних домаганнях по відношенню до двох членкинь знімальних команд. >>
На аукціоні, за рекордні £1,175 мільйона ($1,485 мільйона,), продали золотий годинник найбагатшого пасажира на борту «Титаніка» Джона Джейкоба Астора IV. >>
Відсьогодні в обіг введено пам’ятну монету "Чорнобиль. Відродження. Лелека чорний" – Нацбанк присвятив її до 38-ї річниці Чорнобильської катастрофи. >>
Дослідники у Всесвітній день пінгвінів показали, які види мешкають у районі української наукової станції «Академік Вернадський» в Антарктиді. >>