У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Брітні Спірз «косить» під гладіаторку.
Компанії «Пепсі» не щастить. Чого вже тільки не вигадували фахівці її піар-відділу, до яких тільки рекламних фірм не зверталися, аби перевершити свого затятого конкурента — «Кока-колу» — в боротьбі за споживача, а все марно. «Пепсікольники», здавалося б, обрали чудову рекламну стратегію — запрошувати на роль свого «обличчя» найпопулярніших кумирів молоді, однак «нове покоління» все одно чомусь обирає переважно не «Пепсі». Звісно, продажі компанії трохи зросли, коли в її рекламних роликах вистрибувала Брітні Спірз, проте потім раптом з'ясувалося, що сама Брітні надає перевагу «Кока-колі», і «Пепсі» знову відстала від головного конкурента. Не дуже допомогла їй і наступна запрошена для реклами поп-зірка, чорношкіра кралечка Бейонс Ноулз, яку нещодавно вирішили замінити на дуже успішну останнім часом Пінк.
Та коли й заклики Пінк не допомогли наздогнати «Коку» за обсягом проданої продукції, керівництву «Пепсі» сяйнула блискуча ідея: посилити ефект зіркової реклами, зібравши в одному відеоролику одразу всіх трьох співачок. Днями Брітні, Бейонс та Пінк взяли участь у зйомках цієї суперреклами.
За задумом режисера Тарсема Сінгха, дівчат одягли у костюми римських гладіаторів і віддали на поталу злого імператора, роль якого виконує... Енріке Іглесіас. При чому тут «Пепсі», збагнути складно, але представники компанії переконані, що цей ролик матиме великий комерційний успіх. А зайняті в ньому «актори» від своєї ролі просто в захваті. Зйомки проходили в Римі, тож обстановка була максимально наближена до реальних умов гладіаторського існування. Зіркове дівоче тріо виконало кавер-версію знаменитого хіта групи «Квін» We Will Rock You. А от Енріке заспівати не дали...
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>