ЗМІ вже повідомляли, що народна артистка України Таїсія Повалій подала позов на Хмельницьку макаронну фабрику за неправомірне використання в назвах макаронів її сценічного імені Тая. Пам'ятаєте, ще недавно всі вагони київського метро були обклеєні рекламою макаронів «Тая»? Антимонопольний комітет завершує розгляд справи, а рішення обіцяють оприлюднити на початку лютого на відкритому засіданні, оскільки це безпрецедентний випадок у вітчизняній практиці. Для прийняття об'єктивного рішення Антимонопольний комітет навіть провів соціологічне опитування, і з'ясувалося, що справді частина українських споживачів асоціює назву макаронів із співачкою. Як сказав у телефонній розмові продюсер Таїсії Повалій Ігор Ліхута, вони зареєстрували торгову марку «Тая» як бренд, от тільки коли — він не пам'ятає, такі деталі пам'ятають його адвокати. «Фактично вперше Комітет зіткнувся з необхідністю дослідити вплив сценічного імені на психологію споживачів продовольчого товару. Своє остаточне рішення ми будемо приймати на основі соціологічного дослідження сприйняття споживачами телевізійної реклами. Без сумніву, цей випадок увійде в майбутні підручники з питань конкуренції», — прокоментував цю справу голова АМК Олексій Костусєв. Тож Антимонопольний комітет не виключає можливості заборони випуску макаронної продукції з назвою «Тая». Правда, у ТОВ «Українські макарони» є свій резон: попередню директорку фірми звали Таїсія Бухтіярова й очолювала вона підприємство з 1980 по 2001 рік, тож цілком можна довести, що довгу вермішель макаронники назвали на честь своєї шефині. Істину можуть встановити юристи-«буквоїди» — хто раніше зареєстрував бренд, того й капцi. Якщо ж АМК присудить «ім'я» Таїсії Повалій безроздільно, щоб не закривати таке прибуткове й богоугодне діло, доведеться ТОВ «Українські макарони» відраховувати Таї відсоток від прибутків. Напевне ж, цю мету і ставили Таїні адвокати.