«Грамофону» «стукнуло» 50
Американська академія звукозапису цього тижня започаткувала довготривалу кампанію з відзначення 50-річчя найавторитетніших американських музичних нагород «Греммі», повідомив 12 листопада фаховий часопис американської музичної індустрії «Біллборд». Головним проектом цієї кампанії буде випуск семи жанрових альбомів–збірок із кращим музичним матеріалом, який у різні роки був відзначений нагородами «Греммі». Випуск цієї серії академія здійснюватиме у партнерській співпраці з фонографічною фірмою Shout! Factory, найбільшим власником та видавцем архівного музичного матеріалу. Проект називається Ultimate Grammy Collections («Остаточна колекція «Греммі»). 27 листопада на полицях музичних магазинів з’являться два перші з них: Contemporary R&B («Сучасний ритм–енд–блюз») та Contemporary Pop («Сучасна поп–музика»).