У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Жизель Бюндхен усім своїм виглядом демонструє, що і супермоделі можуть бути «акулами бізнесу».
Те, що долар на фінансових ринках світу неухильно втрачає свої позиції, тоді як курс євро постійно зростає, помітили всі. І топ–моделі — не виняток. Тим паче, топ–моделі розумні, у яких вистачає клепки підрахувати, що вигідно, а що — не дуже. Отож і найдорожча у світі манекенниця Жизель Бюндхен зробила висновок, що немає сенсу й надалі отримувати гонорари у «невигідних» доларах. І заявила своїм працедавцям: надалі всі розрахунки з нею — тільки у євро. Позицію Жизель пояснила її сестра і менеджер Патрисія: мовляв, ніхто не знає, що завтра станеться з доларом, а фінансові ризики навіть успішним моделям ні до чого.
Власне, готувати перехід на європейську валюту бразильська красуня почала ще з літа. У серпні, підписуючи контракт з американською (!) компанією «Проктер енд Гембл» на рекламу шампуня «Пантін», Бюндхен попросила перевести всю платню у євро. Тож компанія «Дольче енд Габбана», очевидно, вже й не здивувалася, коли у жовтні Жизель наполягла на тому, щоб за рекламу парфумів The One їй заплатили саме європейською валютою.
Із таким діловим підходом не дивно, що, згідно з рейтингом журналу «Форбс», 27–річна бразилійка посідає перше місце за розмірами заробітків у модельному бізнесі. Минулого року, скажімо, вона збагатилася на 33 мільйони (доларів, а не євро).
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>