Їй долар не треба, їй євро давай!

08.11.2007
Їй долар не треба, їй євро давай!

Жизель Бюндхен усім своїм виглядом демонструє, що і супермоделі можуть бути «акулами бізнесу».

Те, що долар на фінансових ринках світу неухильно втрачає свої позиції, тоді як курс євро постійно зростає, помітили всі. І топ–моделі — не виняток. Тим паче, топ–моделі розумні, у яких вистачає клепки підрахувати, що вигідно, а що — не дуже. Отож і найдорожча у світі манекенниця Жизель Бюндхен зро­била висновок, що немає сенсу й надалі отримувати гонорари у «невигідних» доларах. І заявила своїм працедавцям: надалі всі розрахунки з нею — тільки у євро. Позицію Жизель пояснила її сестра і менеджер Патрисія: мовляв, ніхто не знає, що завтра станеться з доларом, а фінансові ризики навіть успішним моделям ні до чого.

Власне, готувати перехід на європейську валюту бразильська красуня почала ще з літа. У серпні, підписуючи контракт з американською (!) компанією «Проктер енд Гембл» на рекламу шампуня «Пантін», Бюндхен попросила перевести всю платню у євро. Тож компанія «Дольче енд Габбана», очевидно, вже й не здивувалася, коли у жовтні Жизель наполягла на тому, щоб за рекламу парфумів The One їй заплатили саме європейською валютою.

Із таким діловим підходом не дивно, що, згідно з рейтингом журналу «Форбс», 27–річна бразилійка посідає перше місце за розмірами заробітків у модельному бізнесі. Минулого року, скажімо, вона збагатилася на 33 мільйони (доларів, а не євро).