У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Реклама — це, як відомо, рушій торгівлі. Але в наші часи відеороликів, у яких розповідається про переваги тих чи інших товарів та послуг, розвелося стільки, що це правило доречно дещо перефразувати: рушієм торгівлі тепер є ОРИГІНАЛЬНА реклама. І піар-менеджери французького будинку високої моди, який так і називається — French Fashion House, дуже добре цю істину засвоїли. Для рекламної кампанії своєї нової колекції купальників французи залучили 180 швейцарців — 90 жінок і 90 чоловіків, — які протягом години мужньо мерзнули на снігу, демонструючи купальні костюми фірми, сидячи на... льодовій брилі.
Чому швейцарців? А тому, що фото- й відеозйомки відбувалися у Швейцарії, неподалік міста Лозанна, а 30 кубометрів снігу та льоду були зумисне для цієї мети привезені зі швейцарських Альп. За свої муки всі моделі (які, до речі, не мають жодного подібного досвіду — це звичайні мешканці навколишніх містечок) отримали не тільки непогані гроші, а й ті купальники, в яких знімалися. А ще, мабуть, по букету всіляких хвороб, адже сидіти майже голяка на крижині — це вам не на пляжі валятися. А чи не краще було запросити справжніх «моржів»?
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>