У Києві прооперували оленя, який постраждав від ракетного обстрілу
Російська атака 14 листопада сколихнула життя не лише мешканців та гостей столиці, а й жителів Київського зоопарку. >>
Реклама — це, як відомо, рушій торгівлі. Але в наші часи відеороликів, у яких розповідається про переваги тих чи інших товарів та послуг, розвелося стільки, що це правило доречно дещо перефразувати: рушієм торгівлі тепер є ОРИГІНАЛЬНА реклама. І піар-менеджери французького будинку високої моди, який так і називається — French Fashion House, дуже добре цю істину засвоїли. Для рекламної кампанії своєї нової колекції купальників французи залучили 180 швейцарців — 90 жінок і 90 чоловіків, — які протягом години мужньо мерзнули на снігу, демонструючи купальні костюми фірми, сидячи на... льодовій брилі.
Чому швейцарців? А тому, що фото- й відеозйомки відбувалися у Швейцарії, неподалік міста Лозанна, а 30 кубометрів снігу та льоду були зумисне для цієї мети привезені зі швейцарських Альп. За свої муки всі моделі (які, до речі, не мають жодного подібного досвіду — це звичайні мешканці навколишніх містечок) отримали не тільки непогані гроші, а й ті купальники, в яких знімалися. А ще, мабуть, по букету всіляких хвороб, адже сидіти майже голяка на крижині — це вам не на пляжі валятися. А чи не краще було запросити справжніх «моржів»?
Російська атака 14 листопада сколихнула життя не лише мешканців та гостей столиці, а й жителів Київського зоопарку. >>
Зима близько, і багато безпритульних хвостатих знову змушені пристосовуватися до холоду, постійної вологості, мжички та темряви. >>
Двоє старих лаються:
— Я старий? Та мені лікар сказав, що мій організм працює як годинник! >>
У нейрофізіології стався прорив — ученим вдалося розробити метод боротьби із залежностями за допомогою ультразвуку. >>
Кеті Перрі та її колишній — Орландо Блум — домовилися про купівлю особняка ветерана за 15 мільйонів доларів. >>
В Італії 57-річний чоловік видавав себе за власну померлу матір, щоб отримувати її пенсію. >>