Група «КОНТІ» відзначила своє 10–річчя запуском нового виробництва і виходом на ринок шоколаду

27.09.2007
Група «КОНТІ» відзначила своє 10–річчя запуском нового виробництва і виходом на ринок шоколаду

Одному з лідерів українського кондитерського ринку, групі «КОНТІ» цієї осені виповнюється 10 років. До свого першого ювілею компанія приурочила відкриття нового виробничого комплексу, який за рівнем технічної оснащеності є одним із найсучасніших у Східній Європі.

Сума інвестицій в будівництво і комплектацію устаткування комплексу становить 110 млн. доларів США. Загальна площа нового виробничого комплексу — 34 300 кв.м, річний обсяг виробництва становитиме 53 тис. тонн на суму $200 млн. Високотехнологічні лінії з випуску солодкої продукції, встановлені в новому комплексі, змонтовані з машин провідних виробників кондитерського устаткування — CHOKOTECH, SOLLICH, WINKLER und DUNNEBIER, Loesh, SCHUBERT (Німеччина), Buhler (Швейцарія), BOSCH Tevofarm (Голландія). Присутній на відкритті нового виробництва Прем’єр–міністр України Віктор Янукович відзначив, що приклад «КОНТІ» показує, як можна ефективно і швидко (комплекс був побудований в рекордні терміни — за 3 роки) упроваджувати такі масштабні інноваційні проекти. «Ми повинні такі програми не просто вітати, ми їх маємо розвивати», — відзначив Віктор Федорович.

У новому комплексі виробляються тільки «ноу–хау» «КОНТІ» — «Бонжур»–десерт, комбіновані цукерки «Беліссімо», а також новинка, випущена до ювілею, — шоколад Dolci. Це перший український шоколад у форматі компактних індивідуально упакованих часточок–ригелів. За словами кондитерів, «Dolci» не має аналогів за якістю серед українських продуктів. За своїми смаковими характеристиками новий шоколад прирівнюється до елітних європейських продуктів, а за ціною, як відзначив генеральний директор компанії «КОНТІ» Олег Логвінов, буде вдвічі дешевшим. Крім того, Dolci порадує споживачів різноманітністю смаків (сім різновидів) і видів упаковок. Шоколад уже отримав високу оцінку від швейцарців, які налагоджували устаткування в новому комплексі, а думка визнаних експертів у шоколадному виробництві — це вагоме слово. Кажучи про подальші плани «КОНТІ», Олег Логвінов відзначив, що цієї осені компанія планує випустити нові шоколадні цукерки і м’який бісквіт. У 2008 році «КОНТІ» має намір досягти обігу близько $500 млн. «Найближчими роками основними для нас залишатимуться ринки України і Росії. Далі ми бачимо можливості виходу на ринки європейських країн», — резюмував Олег Логвінов.

Олег ГАНСЬКИЙ