Пісня Sho Z-Pod Duba українського етно-гурту "ДахаБраха" стала саунд-треком рекламного відео для косметичного бренду відомого екс-футболіста Девіда Бекхема.
Про подробиці використання треку "Шо з-под дуба" інформує "Громадське".
Арт-менеджер гурту Ірина Горбань повідомила, що переговори і залагодження формальностей щодо використання треку тривали близько 6 місяців.
"Ми тішимося, що наша музика може бути доречною в будь-яких сферах життя, а також в будь-яких країнах світу" — сказала вона.
Новий бренд House 99, назва якого відсилає до року весілля Девіда і Вікторії Бекхем, спеціалізується на продуктах для чоловіків, що включають засоби і інструменти по догляду за шкірою і волоссям.
"ДахаБраха" — український етно-хаос гурт, що був сформований Владом Троїцьким у театрі "Дах". На рахунку команди 5 окремих альбомів ("На добраніч", "Ягудки", "На межі", "Light" та "Шлях") і один, записаний разом з білоруським тріо PortMone ("Хмелева project").
Варто відзначити, що рекламний ролик в українському сегменті YouTube миттєво став найпопулярнішим.
За процесуального керівництва Офісу Генерального прокурора проведено масштабну спецоперацію та викрито злочинну організацію, учасники якої вирощували та розповсюджували наркотичні речовини. >>
Речник Східного угруповання військ Сергій Череватий заявив, що на Донеччині біля Лимана оточення російського угруповання перебуває «на етапі завершення». >>
Бійці Національної гвардії України разом із побратимами продовжують знищувати російських окупантів у Сєвєродонецьку. Також Нацгвардійці показали фрагмент бою за місто. >>