У Києві продовжують життя знаменитому мосту Метро – встановлюють підтримуючі конструкцій, що за повідомленням Київської міської державної адміністрації (КМДА), має продовжити експлуатацію мосту ще на 20 років.
Як інформує УМ, про це 10 листопада повідомила пресслужба КМДА у Телеграм.
У повідомленні йдеться, що міст, зведений у 1965 році, має рідкісну аркову конструкцію з попередньо напруженим армуванням, аналогів якої наразі немає у світі. Такий процес у історії київського мостобудування є унікальним і технічно складним.
Протиаварійні заходи розпочали у серпні 2024 року. До сьогодні тривав етап занурення 160 паль у річище Дніпра на глибину близько 30 метрів — вони слугуватимуть основою для металевих арок. На спеціальному пірсі зібрали арочні конструкції, які зараз заводять під міст і встановлюють у проєктне положення.
Ці конструкції суттєво посилять споруду, збережуть історичний вигляд мосту та дозволять безпечно експлуатувати його щонайменше ще 20 років. Після завершення протиаварійних заходів розпочнуться реставраційні роботи з пристосуванням.
Важливо, що всі роботи виконуються без перекриття руху автомобілів і поїздів метро, а судноплавство під мостом збережено.
Наразі вже зроблено такі роботи:
Занурено 160 паль у річище Дніпра на глибину 30 метрів.
На пірсі зібрано металеві арки.
Арки заводять під міст і встановлюють у проєктне положення.

Цей етап робіт — ключовий для відновлення та безпечної експлуатації унікальної інженерної споруди Києва.
Після завершення протиаварійних робіт стартує реставрація обʼєкту з пристосуванням.
Нагадаємо, що міст Метро та Патона десятки років перебувають у аварійному стані.
У травні 2024 року комунальна корпорація "Київавтодор" оголосила тендер на реставрацію мосту Метро. Очікувана вартість замовлення – 2 009 825 454 гривень.
Як повідомляла УМ, міст Патона у Києві потребує термінової реставрації.