Два склади нових пасажирських вагонів (по п’ять у кожному), виготовлених на ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод», здійснили пробігові випробування за маршрутом Кременчук—Полтава—Кременчук.
Це обов’язкова штатна процедура, яку проходить кожен пасажирський вагон, перш ніж відправитися на залізницю перевозити пасажирів, — повідомила пресслужба підприємства.
У випробуваннях узяли участь представники відділу технічного контролю, метрологи, робітники корпусу пасажирського вагонобудування, а також, що є обов’язковим, представники замовника, тобто Укрзалізниці.
Програма випробувань передбачала перевірку роботи електроніки, водопостачання (кип’ятильників, бойлерів, подачу води в санітарні кімнати, роботу пневмосистем туалетів), гальмівної системи при різних швидкостях руху та режимах, протиюзних пристроїв.
Були проведені заміри нагріву гальмівних дисків після гальмування, рівень освітленості в купе та на коридорах, спостереження за роботою кліматичних установок, протипожежної системи тощо.
Керував групою досвідчених фахівців із корпусу пасажирського вагонобудування старший майстер Віктор Шепель.
За виконанням усіх пунктів програми випробувань слідкував представник Укрзалізниці, подаючи свої зауваження.
Частина зауважень була усунута в ході випробувань, решта — на підприємстві після повернення складів з пробних рейсів.
Випробування пройшли успішно, засвідчивши, що продукція ПАТ «КВБЗ» зроблена на совість задля безпеки, комфорту та зручності пасажирів та для багаторічної роботи на залізниці.
Наразі триває процес передачі вагонів Укрзалізниці: їх ретельно й прискіпливо перевіряє приймальна комісія.
Загалом національний перевізник вантажів та пасажирів для оновлення рухомого складу замовив на Крюківському вагонобудівному заводі 66 пасажирських вагонів.
Це, як написав у своєму телеграм-каналі очільник Полтавської ОВА Філіп Пронін, нове державне замовлення, над яким працює колектив підприємства і яке стало можливим завдяки сприянню ОВА.
«Під час попереднього держзамовлення завод поставив 100 пасажирських вагонів. Співпраця триває. Докладаємо зусиль на обласному рівні, виносимо питання на центральний, щоб підприємства області отримували більше подібних замовлень. Як показав попередній досвід, вони можуть із цим упоратися — відповідально та якісно», — зазначив керівник Полтавської ОВА.
Він додав, що Крюківський вагонобудівний завод є учасником програми «Зроблено в Україні».
«Тож у плюсі як виробник, так і споживач. Адже ця ініціатива — не лише про високу якість і дотримання стандартів, а й про зміцнення вітчизняної економіки. Підтримуємо місцевих виробників», — резюмував Філіп Пронін.