Повністю розберуть та зроблять монолітною ( можливо, квадратною) частину тунелю між станціями метро «Либідська» та «Деміївська».
Як інформує УМ, про це розповів незалежний інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин.
Він нещодавно побував у закритому тунелі та подивився, що там зараз відбувається. За словами Авдокушина, стан тунелю після його закриття не погіршився, і тріщини у його стінках не збільшились. Потрапляння піску у тунель припинилось, а вода ще просочується, але вже набагато менше.
Аварія на «синій» гілці Київського Метро: що зараз роблять і що змінилося за місяць? (відео):
У тунелі вже змонтували конструкції-риштування, які будуть його підтримувати під час ремонтних робіт.
«Нова ділянка тунелю довжиною 27 метрів буде монолітною, а не збірно-залізобетонною, як зараз, і не з готових блоків. Таке рішення прийняли через нестабільні ґрунти, але остаточного рішення наразі немає. Зараз обговорюють питання, яким буде тунель в перерізі — прямокутним чи круглим, другий важко будувати, особливо на тунелях глибокого залягання», — розповів Авдокушин.
На час ремонту навколо тунелю спорудять суцільну водонепроникну конструкцію з посилених дорожніх плит, після чого відкачають воду у пливуні, який оточує тунель. Цю конструкцію планують залишити й після завершення ремонту. Сам тунель підсилять з середини металевими конструкціями, а потім між ними та оправою тунелю будуть нагнітати спеціальний полімер. Це зміцнить тунель і буде додатково гасити вібрацію від потягів.
Як повідомляла УМ, У Києві просідає асфальт над тунелем підтопленої станції метро «Деміївська».