ТОП-5 способів, як використовувати білборди на благо підприємства

17:11, 27.01.2023
ТОП-5 способів, як використовувати білборди на благо підприємства

Великогабаритний щит дозволяє донести інформацію про нову пропозицію до великої аудиторії. (Фото з відкритих джерел)

Білборд - традиційний зовнішній носій реклами. З'явившись на вулицях України ще наприкінці XX століття, він не втрачає своєї популярності до сьогодні. Змінюються лише тенденції оформлення рекламних банерів та методи застосування самого щита. Сьогодні білборди у місті можна використовувати кількома способами. ТОП-5 таких – ви знайдете далі.

 

1. Виведення на ринок нового продукту

 

Стандартний метод використання білборду - виведення нового продукту на ринок. Це може бути будь-що:

 

●         Косметика;

●         Продукти харчування;

●         Фінансові послуги;

●         Транспортні засоби та ін.

 

Великогабаритний щит дозволяє донести інформацію про нову пропозицію до великої аудиторії. Як результат — високий попит на продукт вже у перші дні продажу (анонсувати пропозицію можна за кілька днів, тижнів, місяців до запуску).

 

2. Побудова маршруту

 

Цей метод часто використовують торгівельні точки. Наприклад, вздовж траси встановлюються білборди з пропозицією про акції, нові товари тощо. Кожен наступний щит — вказує відстань, що зменшується, до торгівельної точки. Таким чином рекламні щити проводять цільового клієнта до автосервісу.

 

Такий хід можна використовувати і в будь-якому іншому бізнесі: від закладів громадського харчування до послуг сто. Але найефективніше він діє безпосередньо на водіїв. Для побудови маршруту перехожих краще використовувати сітілайти (що знаходяться на рівні очей).

 

 

3. Формування потрібної думки

 

Приблизно 75% споживачів сприймають білборди як показник статусності компанії, її надійності та фінансової спроможності (навіть попри те, що сьогодні можна орендувати білборд за досить низькими цінами. Це можна використовувати для того, щоб відбілити репутацію бренду або створити його позитивний образ з нуля.

 

4. Масове інформування

 

Білборди не даремно використовуються представниками влади під час проведення передвиборчих кампаній. Такі щити дозволяють за короткий термін охопити практично все населення міста. Тому їх використовують для масового інформування (про відкриття нового магазину, запровадження знижок тощо).

 

5. Взаємодія зі споживачем

 

Використовувати білборд можна для залучення споживачів для подальшої взаємодії. Для цього на білборді вказується:

 

●         Адреса сайту (на якому клієнт отримає додаткову інформацію);

●         Промокод (який дозволить отримати вигідну знижку) тощо.

 

Перевага таких інструментів взаємодії полягає в тому, що вони змушують споживачів зробити певну дію. Час контакту з брендом та конкретною пропозицією за рахунок цього збільшується. Як і ймовірність того, що споживач придбає товар чи замовить послугу.

 

Використовуємо білборди правильно

 

Незалежно від обраного способу застосування, проводити зовнішню рекламну кампанію слід грамотно. Найоптимальніший варіант - довіритися надійному рекламному агенту. Знайти такого ви зможете у IDMedia. Рекламна агенція пропонує послуги зовнішнього просування повного циклу. Тут ви зможете не тільки орендувати відповідний білборд, але й отримати компетентну допомогу з рекламування за допомогою зовнішньої реклами. Також на сайті АйДіМедіа ви знайдете багато корисної інформації, яка стане вам у нагоді при вибудовуванні рекламної кампанії.