Чому доставка продуктів із магазину набирає популярність

18:16, 20.01.2022
Чому доставка продуктів із магазину набирає популярність

Найголовніша цінність сервісу доставки продуктів — його швидкість.

Електронна комерція і далі набуває популярності серед українців не лише внаслідок пандемії коронавірусу, але й через гарантії безпеки покупок та економії вільного часу. На вулицях Києва та інших міст України зʼявилося безліч курʼєрів на скутерах, велосипедах та електросамокатах, які поспішають доставити продукти із супермаркету замовникам додому. Сьогодні споживачі хочуть, щоби їхні замовлення доставлялися швидко, у той час, як навіть найбільші продавці на ринку не встигають за зростаючим попитом.

 

Хоча великі ритейлери здебільшого пропонують власні послуги доставки продуктів, споживачі дедалі більше надають перевагу спеціалізованим сервісам, що доставляють свіжі продукти із різних супермаркетів або власного складу біля вашого дому. Так працює, наприклад, доставка продуктів Turbo.ua у Києві.

  

Як працює сервіс швидкої доставки з магазину?

 

Якщо ви ніколи ще не замовляли продукти із доставкою додому, нижче наведено 3 прості кроки, які ілюструють процес доставки із магазину:

 

1.         Онлайн-покупець розміщує замовлення на сайті або в додатку служби доставки та вибирає бажаний час і дату. Процес оформлення замовлення має бути синхронізований з інвентарем магазину/складу, щоби гарантувати наявність продуктів у замовленні;

 

2.         У додатку або на сайті клієнти керують усім процесом виконання замовлення. Зокрема, покупець може відстежити, де й на якому етапі перебуває курʼєр, абозвʼязатисяізним;

 

3.         Курʼєрздійснюєпокупкутоварувідповідно до списку, та доставляє його за вказаною адресою.

 

Найголовніша цінність сервісу доставки продуктів — його швидкість. Відтак, найбільші ритейлери та сервіси доставки конкурують за клієнтів, пропонуючи свої послуги «швидкої комерції». Одним із ключових моментів для покупців є те, чи зможе курʼєр доставити продукти в зручний час або якнайшвидше. Згідно з опитуванням GreyOrange, 57 % споживачів заявили, що більше не будуть звертатися до сервісу доставки, якщо він не відповідає їхнім очікуванням щодо швидкості.

 

Натомість швидка комерція може забезпечити доставку в той же день у різні точки міста. Щоби забезпечити швидкість виконання, роздрібні продавці співпрацюють із сервісами доставки, які можуть забезпечити покриття і швидкість, та знайти рішення для управління логістикою цього процесу.

 

Екологічна логістика

 

На відміну від бізнес-моделі «доставка зі складу», доставка із місцевих супермаркетів дає можливість знизити витрати на логістику, оскільки курʼєр витрачає менше часу на дорогу. Втім, є й інша суттєва перевага такої послуги — екологічна доцільність. Зазвичай, покупки онлайн зі швидкою доставкою передбачають пересування курʼєрів у межах певного мікрорайону на скутері, велосипеді, або пішки, що дає змогу підвищити екологічність послуг.

 

 

Натомість деякі великі супермаркети пропонують власні послуги із доставки, які інколи виглядають вигіднішим рішенням із погляду витрат споживача. Деякі бренди пропонують повільну доставку безкоштовно (що однаково буде швидше, ніж із віддалених центрів розподілу) або доставку на вимогу для тих, хто готовий заплатити. Однак, обираючи між безкоштовною повільною доставкою та швидкою й екологічною альтернативою, здебільшого люди все ж таки надають перевагу останній.

 

Доставка для всіх

 

Насамкінець, сервіси швидкої доставки будуть дедалі більше розширювати географію своїх клієнтів та спектр своїх послуг, роблячи їх індивідуальнішими. Водночас одні служби будуть підлаштовувати свої послуги під чинну місцеву інфраструктуру, а інші — робитимуть ставку на розширення мережі невеликих локальних складів. Дедалі більше уваги приділятиметься зниженню вартості доставки та індивідуальному підходу до клієнта. Якщо сьогодні доставка продуктів лише набирає популярність у великих містах, то в найближчі роки вона стане доступною для мешканців невеликих містечок.