Фартовий мотлох: «Укрпошта» продала на аукціоні ретроавтомобілі на 60% дорожче
У Києві на перших аукціонах з продажу застарілого автопарку АТ "Укрпошта" отримало 3,28 млн грн - це на 60% більше стартової ціни. >>
На заводі Антонова у перший день весни в урочистій обстановці віншували першого кавалера ордена «Золота зірка», Героя України, кандидата технічних наук — Олександра Галуненка.
Народився він 1 березня 75 років тому в невеликому селі Троїцьке на Запоріжжі.
Літати мріяв ще з дитинства, оскільки його рідне село розташовувалося неподалік від військового аеродрому. Старші класи закінчував у Запорізькому інтернаті й паралельно відвідував аероклуб: у 10 класі — став парашутистом, а вже в 11-му його взяли в групу пілотів, де навчився літати на Як-18У.
Легендарний льотчик встановив 263 світові авіаційні рекорди: на Ан-72 — 8, на Ан-124 «Руслан» — 21, на Ан-225 «Мрія» — 234 (в одному польоті 110, в другому — 124 світові рекорди).
А за встановлення 110 світових авіаційних рекордів в одному польоті на Ан-225 «Мрія» його ім’я занесено у книгу рекордів Гіннесса (1991). Загалом Олександр Галуненко провів льотні випробування на Ан-28, Ан-72, Ан-32, Ан-124 («Руслан»), Ан-225 («Мрія»), Ан-70.
Вітав льотчика, зокрема, гендиректор ДК «Укроборонпром» Юрій Гусєв: попросив ювіляра допомогти в народженні нової генерації видатних українських льотчиків і вручив відзнаку концерну «Видатні, легендарні особистості».
Мер Бучі з гордістю сказав, що Олександр Галуненко — бучанин і є почесним громадянином міста, а мер Гостомеля подякував за пораду льотчика створити після розпаду Союзу в місті, де була льотно-випробовувальна станція, логістичний центр при аеродромі.
Колеги-товариші, які з ним літали, характеризували Олександра Галуненка як скромну й добру людину, але з залізною витримкою; як льотчика, який ніколи не впадав у паніку в найнебезпечніші моменти, які виникали під час випробовувань.
Він підготував і виховав цілу плеяду випробовувачів, виходячи зі строгого підходу освоєння ними будь-якого технічного питання, вимагаючи глибоких знань характеристик літаків, навчав правильних дій під час екстрених («відмовних») ситуацій.
Ювіляр згадав, як, літаючи на Ан-124 («Руслан») та Ан-225 («Мрія»), не приховуючи радості, з гідністю розповідав за кордоном здивованим іноземцям, що це українські літаки.
«Особливо найбільшими «дипломатами» нашої країни були «Руслан», а згодом і «Мрія», адже літали по всьому світу — люди дізнавалися про Україну, про тих, хто їх створив, — конструкторсько-виробничий колектив київського заводу Антонова. Мрію, щоб в ангарах підприємства Антонова народжувалися нові літаки. Тож бажаю, особливо молоді, щоб і ви створили не менш значущі вироби — літаки, якими б пишалася вся наша країна».
Додамо, що Олександр Галуненко звання Героя України отримав за особисту мужність і героїзм, виявлені під час проведення льотних випробовувань нової авіаційної техніки, а орден «За заслуги» III ст. — за особисту мужність і високий професіоналізм, виявлені у випробовуванні льотного зразка військово-транспортного літака Ан-70.
Досвідчений професіонал не збирається почивати на лаврах — наразі він помічник генерального конструктора з льотних питань, президент ГО «Федерація авіаційного спорту України», голова координаційної ради ГО «Асоціація літакобудівників».
У Києві на перших аукціонах з продажу застарілого автопарку АТ "Укрпошта" отримало 3,28 млн грн - це на 60% більше стартової ціни. >>
Через систему Prozorro "Укрпошта" виставила на продаж 531 автомобіль. Продажі призначені для збору коштів на оновлення автопарку, який постраждав від обстрілів у прифронтових регіонах. >>
Деякі свої нафтові танкери перейменувала російська компанія «Совкомфлот» - це трапилося після того, як вони потрапили під санкції Сполучених Штатів. >>
На кордоні з Польщею в пункті пропуску "Рава-Руська – Гребенне" поновився рух вантажівок. >>
У Москві українським розвідникам вдалося знищити російський гелікоптер Ка-32 – цей борт належав Міноборони росії. >>
У координації з Данією - Естонія передала Україні два патрульні катери для захисту морських шляхів у Чорному морі. >>