Катастрофа Ан-26: Дроздов виступає за оновлення авіаційної техніки

17:26, 26.10.2020
Катастрофа Ан-26: Дроздов виступає за оновлення авіаційної техніки

За роки незалежності в Україні не було жодного нового військового літака.

Авіакатастрофа Ан-26 на Харківщині підтвердила, що парк авіаційної техніки ЗСУ треба оновлювати. За роки незалежності в Україні не було жодного нового військового літака.

 

Однак варто дочекатись остаточних висновків експертиз та офіційних заяв щодо розслідування катастрофи Ан-26. Усе для того, щоб не втручатися в роботу комісій та не поширювати неправдиву інформацію.

 

Як інформує УМ, про це заявив командувач Повітряних сил ЗСУ, генерал-полковник Сергій Дроздов в інтерв'ю "РБК-Україна".

 

"За словами Дроздова, військово-транспортним літакам в Україні вже понад 52 роки. Натомість розвідувальну, ударну та винищувальну авіацію випускали протягом 1968 – 1991 років. Наразі стан авіаційної техніки підтримують лише завдяки ремонту та вдосконаленню. Ремонти є різні. Їх проводять як силами технічно-експлуатаційних частин бригад, так й авіаційно-ремонтних підприємств", - зазначив генерал-полковник.

 

Дроздов заявив, що наразі в Україні є 10 підприємств, які ремонтують радянську техніку ЗСУ. Кожного року вдосконалюють по кілька десятків військової техніки. Втім, за словами генерал-полковника, навіть попри постійні ремонти вона руйнується.

 

"Ймовірно, через 10 років виникне нова проблема – літаки не зможуть виконувати поставлені завдання", – припустив він.

 

Дроздов також заявив, що в бригадах тактичної авіації регулярно проводять достатню кількість льотних змін. Як він зазначив, якщо погодні умови сприятливі, то протягом тижня можуть провести навіть 3 – 4 такі зміни.

 

Як повідомляла УМ, повітряні сили ЗСУ мають намір до 2035 року закупити ескадрилью американських винищувачів. Водночас створити власний бойовий літак Україні найближчим часом навряд чи вдасться.

 

Ввечері 25 вересня літак Повітряних сил ЗСУ Ан-26 впав біля Чугуєва Харківської області за два кілометри від військового аеродрому. На борту літака 1977 року виробництва було 27 людей – військові льотчики та курсанти університету Повітряних сил імені Кожедуба. Вижив лише один курсант Золочевський.